![]() |
waarom??
Ik doe het profiel N&G, en er zit dus wiskunde b in. Nou is mijn vraag wat heb ik daar in vredes naam aan?
Mijn leraar wist hier geen goed antwoord op....alleen dat hij daar door werk heeft! Ow ja. |
waarom zit er geschiedenis in CM?
Daar zegt de een van: wat heb ik daar nou aan? terwijl het voor de ander heel belangrijk is voor zn vervolgopleiding.. zo ook met wiskundeB:) |
Veel vakken die je later kunt gaan doen en waar je ng voor nodig hebt vereisen iets meer kennis dan alleen maar hoekjes berekenen zoals bij A. Bijv. een dokter zal met formules moeten kunnen rekenen enz.
|
Ten eerste omdat het een leuk vak is, en ten tweede om dezelfde reden waarom er natuurkunde, scheikunde en biologie in zit
|
Maar heb ik eraan? Kan ik later als ik 30 ben mooie grafiekjes maken op mijn rekenmachine.
Als ik fysiotherapeut wil worden heb ik dat echt niet nodig. Ach misschien hebben jullie ook wel gelijk dat het belangrijk is. Maar ik ben gewoon wanhopig dat ik zulke erge onvoldoendes ga halen dit jaar. De leraar die ik heb kan niet uitleggen. EN IK MOET GEWOON OVER! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik hoop toch niet dat ik jou ooit als fysio krijg |
Jeus waar slaat dat nou weer op dan?
En met niet uit kunnen leggen bedoel ik, dat hij mijn vragen niet snapt. |
Citaat:
|
Okej dank je wel! Maar ik vind het moeilijk om het uit te leggen zonder boek. Je woont zeker ook niet in de buurt?
Greetz |
Citaat:
|
Uhh ja is goed. Ik snap het tot nu toe wel.
Maar roep maar niet te hard...want straks krijg je 1000mailtjes van mij..hahaha |
Citaat:
|
Okej,
ik las net dat iemand 8euro per uur wil...als je hem vragen maild :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig hebben wij ADSL! Over 3weken mail ik je, dan heb ik proef week.
|
ik wil niet heel veel zeggen, en ik weet het ook niet helemaal zeker, maar ik geloof dat je wel degelijk wiskunde B1 nodig hebt voor fysiotherapie... omdat je dat nodig hebt voor biologie enzo...
en ik studeer wiskunde *hint* *maar kweet niet of ik je kan helpen* |
nou ik heb naar de mensen gebeld die de opleiding geven "fysiotherapie"en daar mocht ik komen met het profiel C&M en daar zit wiskunde A1 in. Maar dan moest ik wel biologie hebben.
En ook ik zal aan je denken...als ik het echt niet meer snap! Dank je! |
Citaat:
|
hahaha ja okej! beetje dom die zin, maar over 4weken heb ik proefwerkweek, en mail ik hem over 3weken.
|
mijn leraar zei je er eigenlijk niks aan hebt, je kreeg er alleen maar meer inzicht door en je kon hierop verder gaan...
|
Citaat:
@DaDude: Als je leraar stelt dat je door wiskunde B1 alleen maar meer inzicht krijgt en daarop verder kunt gaan heb je er wel degelijk iets aan, lijkt me. |
Dit is dus het probleem met profielen. Ik heb ook helemaal niks aan aardrijkskunde, duits2, etc. Maar ja, het is nou eenmaal je profiel, daar heb je voorgekozen, en dan heb je het maar gewoon te doen.
|
hahahah gekozen? Je moet wel iets kiezen...of het was wiskunde b1 of het was tekenen :o . Lijkt me duidelijk die keuze.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |