![]() |
teensokken
Er zijn al meer topics over geweest maarja.Teensokken: geef je mening!
Ik heb gister teensokken gekocht en vind ze lekker zitten. |
ze zijn grappig en vooral belangrijk in leuke kleuren te verkrijgen
heb inmiddels al 4 paar :) |
wat is er zo fijn aan dan?
ze lijken me echt kut zitten.. |
Ze zijn gaaf.
Heb ze zelf overigens niet. |
wieee die hebbik ook! zitten wel geinig
maar vinnut wel vaag dat er niet zown hielstuk in zit :S en dan moet je dus goed opletten dat ze maar aan één kant uit gaan lubberen... |
Ik heb 2 paar, en ze zitten heerlijk, en lekker warm. Btw, had ergens gelezen dat door t feit dat je tenen gesplitst zitten je hersenactiviteit daalt of zoiets... (voor de zekerheid met een toetsweek toch maar andere sokken aandoen :p)
|
een vriendin heeft ze een keer voor me gekocht en ik vond ze echt verschrikkelijk irritant zitten, kheb de teentjes eraf geknipt en gebruik ze nu als beenwarmers.
en verder vind ik ze er eigenlijk ook vrij belachelijk uitzien, maar dat zie je niet met schoenen aan |
Lijkt me wel fijn zitten. Kan je die sokken ook gewoon in het zwart kopen.
|
waarom heet zoiets sok?
ik dacht dat sokken waren om om je voeten te doen :-s van dale staat mij bij alleen dan in een nog striktere versie: sok (de ~, ~ken) kous die tot de enkel reikt |
Citaat:
ik vind ze wel lekker zitten, alleen vind ik die kleurtjes niet zo leuk. in frankrijk hadden ze heel veel verschillende soorten, ook gewoon effen enzo, zijn die er in NL ook? |
ik heb 2 paar en vind ze wel lekker zitten, en volgens mij is het nog warmer ook.
|
Teensokken zijn grappig. Maar ik heb ze liever gewoon simpel, als in zwart of wit, in plaats van regenboogkleuren..
|
ik heb pas een paar gekocht en vind ze egt geweldig zitten :D ga denk nog een paar kopen
|
Ik heb er 2 paar van, ze zitten echt lekker.
En ze zijn warm(er). |
Citaat:
|
Argh de Ik-wil-bij-het-circus-Alto uit mijn klas heeft Regenboog kleur teensokken...Ieeehh (n) :( :eek:
|
Ik vind het maar koud altijd (n)
kheb nu 2 paar, en ik vind ze wel cool.. maarem.. je ziet ze bij mij nooit.. |
Mijn teen-naast-grote-teen is langer dan mijn grote teen, kan ik ze dan ook dragen :D ?
|
waar kun je ze kopen?????
|
nou teensokken, ja je kan er uuuuren over praten en discussieren natuurlijk.... maar om een eindeloos verhaal kort te maken, ik vind ze echt helemaal te gek, kinky, hip en geil en vooral erg opwindend. als ik een jongen zie die teensokken draagt dan moet je me echt vasthouden hoor!
:rolleyes: |
Citaat:
De vriendin van mijn zusje heeft ze, mij lijken ze niet echt lekker zitten. @sunflower: Volgens mij heeft de V&D ze. |
Citaat:
Je tenen moeten elkaar raken om een betere coördinatie te hebben en om je evenwicht beter te kunnen bewaren enzo.. |
Ze zitten niet vervelend, maar ook niet veel lekkerder dan gewone sokken. Ik zie het bijzondere er niet zo aan eigenlijk. Ze zijn meestal alleen maar duurder en zien doe je ze toch niet.
|
Ze zijn duu-huur en maar een beetje leuker dan andere gestreepte kniekousen.
|
iemand die mij kan vertellen WTF teensokken zijn? :o
|
Veel te alto.
|
Citaat:
Je hebt wanten en handschoenen. Sokken zijn dan wanten voor de voet, en teensokken handschoenen. Ieder teentje zijn eigen vakje. Ik vind ze wel leuk, maar idd zoals gezegd: streepjes (n) |
ik weet niet hoe ze zitten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k heb der 5 paar ofzo,zijn grappig en lekker warm aan de teentjes ;)
|
ik wilde er een keer een paar kopen, maar toen had ik te weinig geld en sindsdien heb ik niet meer de moeite genomen. ik vraag me echt af hoe dat zit. net zo ongeveer als een handschoen, maar dan aan je voet. ofzo. :|
|
Ze lijken mij echt niet lekker zitten, maar heb ze nog nooit aangehad, dus kan er niet echt over oordelen.
Vind wel dat t er heel vreemd uit ziet. Vind gewone sokken mooier |
volgens mij zou ik daar alleen maar blaren van krijgen. ik krijg zowiezo al heel snel blaren
|
ja, ze zitten ongelofelijk lekker, en vooral voor de winter is het handig, ik heb dan teen kousen , ook handig als je teenslippers somers voor blaren zorgen :)
hele leuke dingen ja.. |
Citaat:
en t zal wel n eeuwigheid duren voor je ze aanhebt |
Citaat:
|
Ze zijn leuk, maar schijnen niet goed voor je voeten te zijn, i.v.m. teenschimmel, ofzo. maar ze blijven leuk
*en ze zijn er niet in mijn maat, of mn tenen zijn gewoon te groot:D* |
zijn leuk met teenslippers en beenwarmers erbij :D(y)
|
Ik ben 't met Hermione eens (y) ;)
|
Ze zijn juist goed voor je voeten als je schimmelinfectie wilt voorkomen. Daarnaast zitten ze kut en zijn ze niet handig. (Het past niet in mijn ochtendschema :))
Voor de mensen onder ons die graag effen teensokken willen: http://www.teensokken.nl/html/models.html |
als je op die site kijkt heb je zon grijs vlak waar foto's in staat daar onderaan staat een ''armwarmer'' die heb ik ook ik hebruik ze als been warmers :P :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |