Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   zangles liedjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=587507)

tatjana1000 02-09-2003 16:19

zangles liedjes

Hallo Weet iemand liedjes om te zingen bij zangles???? Wil iedereen die iets weet het asjeblieft neerzetten.. Het moet niet al te moeilijk zijn kwa interpretatie en ook niet heel te moeilijk kwa zang. Plaaaaaeeeeeeeese help

blondiejzz 02-09-2003 17:26

misschien is promise van krezip wat of proud mary van tina turner? kweet niet die heb ik allebei keer gedaan en ik vond ze heel leuk en niet zupermoeilijk om te doen... vraag het anders gewoon aan je zangdocent die weet heus wel liedjes die bij jou en je stem passen!
succes iig! :)

Chloe Siere 02-09-2003 17:42

liedjes van disney zijn ontzettend mooi en leuk om te doen. vaak ook wel moeilijk, maar er zijn er vast wel een paar die niet te moeilijk zijn.

Balance 02-09-2003 18:12

foolish games van Jewel?
lijkt moeilijk te zingen, maar valt best mee. Veel mensen halen dat goed. Bovendien kan je daar goed mee oefenen voor dingen als zacht zingen, hard zingen, fibrato enz.

tatjana1000 02-09-2003 18:36

wat voor liedjes van disney dan bijvoorbeeld.. Want colors of the wind heb ik al gezongen en dat is mijn wens mag niet ofzo dus had jij nog andere disney liedjes?
xxxx

alpha 03-09-2003 11:31

Bij de opendag van t CQ bij ons zong een meisje dat nummer van Nora Jones, echt heel mooi. Lijkt me een mooi nummer om goed te kunnen zingen, maar ook moeilijk. Uitdaging! :)

Bravo 28-09-2003 10:42

Ik weet niet of je ´m op internet kan vinden maar ik vind My Love van Petula Clark altijd heel lekker zingen. Is uit de jaren ´60.
Verder:

Son of a preacherman van Dusty Springfield
Torn van Natalie Imbruglia
Papa don´t preach van Madonna
Breathless van The Corrs
Radio van The Corrs
Michel van Anouk

Hmm.. ik hoop dat je er wat aanhebt. Liefs!

maf fluitketeltje 28-09-2003 16:18

Ligt eraan waar je aan wil werken en wat voor les je krijgt natuurlijk... hier kan ik niet veel mee,

*Dy* 28-09-2003 20:18

Van Disney: a whole new world, bijv

GoddeS 28-09-2003 20:22

probeer

diana ross....

een zeker vettere stemopwarmer is er niet..

frisenfruitig 29-09-2003 13:27

Ga je meedoen aan IDOLS ofzo?
NOu in dat geval; eh, leidjes zijn zo moeilijk als je ze zelf maakt. Kijk naar je stembereik. En ga voor de popnummers, die zijn vaak het makkelijkst. Succes met zingen!

(owja, doe alsjeblieft niet mee aan Idols, slecht voor je zelfvertrouwen) :nono:

*Dy* 29-09-2003 13:46

zijn er hier nog meer mensen op die op zangles zitten?

Chloe Siere 29-09-2003 16:22

Citaat:

*Dy* schreef op 29-09-2003 @ 14:46:
zijn er hier nog meer mensen op die op zangles zitten?
moi, koorzang en privézangles.

maf fluitketeltje 29-09-2003 16:34

2 uur musical, 2 uur koor, 1 uur ander koor, 1 uur met en groep van ongeveer tien mensen, 1 uur privétechniek

klein gek geitje 29-09-2003 18:35

2 uur koor, 1 uur ander koor, 1 uur met en groep van ongeveer tien mensen.....

maar zoals MK al zei, hangt er vanaf wat voor een zangles je hebt.. heb je zangles bij de popschool dan zou ik meer richting anoek en de modernere liedjes neigen..

maar heb je klassiek zangles dan heb je natuurlijk hele andere liedjes nodig.. ik zou het even met je docent overleggen wat die goed bij je vind passen eigenlijk :)

debieltje nr 1 29-09-2003 19:03

hmmz typische liedjes voor zang-les zijn torn (natalie imbruglia) en a whole new world (disney), ook typisch is dat liedje daar van 'the lion sleeps tonight',fame is ook best wel typisch :)
voor koorzang zingen wij vaak liedjes van de beatles (michelle,here there and everywhere,lucy in the sky with diamonds,etc...),ook liedjes uit musicals: 'memory' en tot mijn grote ergernis 'if i where a rich man', en 2 liedjes uit grease (dat was echt super om te doen :) ),the bananaboat-song, en wat meer gewaagd hebben we ook nog teenspirit van nirvana gedaan

*Dy* 01-10-2003 14:41

Ik heb 1x Solo-zang per week ;)...

maf fluitketeltje 01-10-2003 15:19

Citaat:

debieltje nr 1 schreef op 29-09-2003 @ 20:03:
hmmz typische liedjes voor zang-les zijn torn (natalie imbruglia) en a whole new world (disney), ook typisch is dat liedje daar van 'the lion sleeps tonight',fame is ook best wel typisch :)
voor koorzang zingen wij vaak liedjes van de beatles (michelle,here there and everywhere,lucy in the sky with diamonds,etc...),ook liedjes uit musicals: 'memory' en tot mijn grote ergernis 'if i where a rich man', en 2 liedjes uit grease (dat was echt super om te doen :) ),the bananaboat-song, en wat meer gewaagd hebben we ook nog teenspirit van nirvana gedaan

Typische zagnlesliedjes :s dat klinkt echt massaproducterig :s...

Souris 03-10-2003 15:47

ik heb jaren lang in een jeugdkoor gezongen(y)
maar wij zongen idd ook liedjes van mucicals(do-re-mi van de sound of music) en oudere liedjes.
beatles.
en het een en ander van john denver.
verder zongen wij ook in vele aparte talen.
hebreeuws,spaans en veel engels

Louis Armstrong 05-10-2003 21:15

Een erg goeie tip: Memories uit de musical cats van Andrew Lloyd Webber!!!Fenomenaal hulde aan die gast (y) (y) (y)

Miss_kausalaya 17-10-2003 20:28

ik zit op gospel:D

Sitia 22-10-2003 16:45

Kzit ook op zangles..
1x in de week musical
en 1x privé..
Kheb met prive al meerdere nummers gedaan:
Norah Jones - don't know why
Pointer sisters - fire
Mariah Carey - I'll be there
En dan nog meer.. maar die zijn wel leuk om te doen denk ik!
Succes dr mee!

Multilot 30-10-2003 22:16

Kijk naar idols, welke liedjes daar gebruikt worden moeten over het algemeen goed te doen zijn... (en nu bedoel ik natuurlijk niet alle liedjes:D)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.