![]() |
Bedenk een nieuw kapsel voor ons
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/9156.jpg
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/9858.jpg 2 vrij duidelijke foto;s van mij en Nothing. We hebben beide heel dik, zwaar haar en ook redelijk lang zonder een slag drin, helemaal stijl dus.:) Maargoed, aangezien we zelf nogal inspiratieloos zijn hier maar een post:o Paar eisen aan het kapsel: - niet te kort - niet te duur - geen verf / dreads ofzo EDIT: nog een eis toegevoegd: - makkelijk in model te brengen (heb geen zin om een half uur voor de spiegel te staan elke ochtend en drnaast ben ik een ramp met zulke dingen) Verder mag ongeveer alles:) Zeg t maar alsie hier niet mag |
|
Oftewel zeg hetgene wat je al in gedachte had, de rest doe je toch niet! :rolleyes:
|
Citaat:
Ik heb mijn haar een tijdlang zoals die tweede gehad. Alleen dan meer. Mm. Door elkaar, ofzo. :] |
(schuine) pony. dan heb je ineens een heel ander hoofd & kapsel terwijl er niet veel veranderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm nee zo'n type ben ik niet..
|
voor 1 pluk links en achter nog wat haar (kort) en dan aan de zijkant nog 1 pluk en dan ergens nog een wazig pluk en dan de rest wegscheren :D
|
Citaat:
|
Als je een pony neemt, neem a.u.b. een RECHTE! En lekker lang, en niet te dik! :)
|
|
behangplak erin en recht overeind zetten. Slechts behandeling zo 4 keer per jaar nodig (denk ik :p)
tering...lifestyle geen onzin...eh veel langer laten groeien en dan achterin vlecht (angeline jolie stijl) (y) goedkoop en niet te kort ;) |
Citaat:
En mijn haar is al ongeveer tot het midden van me rug.. Maar zo pff futloos :( |
Citaat:
|
Zijkanten kaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, doe maar niet. Daar is jouw huidige haar te geil voor. >:] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh zij is zo geweldig! Noé, was dat sarcastisch bedoeld, of vind je echt dat ze dat moet doen? |
- schouderlang en dan laagjes erin
- van achter lang en naar voren toe steeds wat korter - kinlengte met laagjes is ook leuk - lange pony |
Wat denk je van zelf iets bedenken? alles wat wij zeggen is toch niet goed. Overleg desnoods met je kapper ofzo
|
Citaat:
Citaat:
Ik wil het graag weten voordat ik daar naar binnen stap:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |