![]() |
Poll voor m'n site?
Hoi...
weet iemand hoe ik een mooie poll voor m'n site maak? Het liefst gewoon eentje waarbij ik ALLES kan editen... zodat ie ook echt bij m'n site past... ik heb 't echt nodig... alvast bedankt! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
yeah (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
|
(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)
probeer bravenet.com |
okee, bedankt allemaal!
Ik heb bij HotScripts.com de Xtreme Poll gevonden, en geinstalleerd ect. nou weet ik alleen een ding niet: Hoe zet ik die poll op m'n pagina? Er staat zoiets als: To embed this poll into a webpage, use this code: <?php require '/data/members/free/tripod/nl/m/y/w/name/htdocs/polls/booth.php'; display_booth(1); ?> ... Wat moet ik daarmee doen?! Alvast bedankt! |
dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat je net zo goed bij phpfreakz er eentje vandaan kan plukken en helemaal configureren, ik neem aan dat je php kennis hebt, anders moet je niet aan een poll beginnen ,imho
voor de rest: (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
"require" is een commando dat in dit geval hetzelfde werkt als "include"... Al moet je bij require geloof ik het absolute pad gebruiken, zoals hier gedaan is. |
Citaat:
|
Wuh zoals ik al zei, ga naar www.bravenet.com Daar hebben ze allemaal handige dingetjes voor webmasters zoals jij.
|
Citaat:
|
Stoer ben jij!
Weet jij 'n goed alternatief dan voor onze lieve topicstarter? |
Citaat:
|
Citaat:
Een bestaand PHP script configureren is makkelijk, kan wat frustraties opleveren, maar in zo'n geval kun je altijd hier nog een reply posten, dan helpen we je gewoon verder... |
Nou wil ik niet betweterig zijn, ook al lijkt het bijna een vereiste om te mogen posten op dit deelforum, maar aan de posts van de topicstarter te zien heeft hij weinig tot geen verstand van php of gewoon maar een enkele serverside language. Waarom dan niet gewoon 'n standaard readymade ding van 'n site als bravenet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
include geneert een Warning als de file niet bestaat, terwijl een require een Fatal error genereert |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|