![]() |
wie is nu allemaal ziek?
Ik wel!
|
ik ben denk ik het hele jaar "school"ziek.
dus dat houd in : op een goeie ochtend naar je moepie toelopen en dan een rotte kop trekken en zeggen dat je je "niet zo goed voelt" en dan eventueel op de grond vallen als ze het niet meteen wil geloven. |
ey snoops zeer spijtig dat je ziek bent, maar kon je dit niet beter op onzin plaatsen, want aan deze mededeling heeft niemand wat aan......http://forum.scooterforum.net/forum/...milies/duh.gif
|
Ik ben het volgens mij aan het winnen van de bacterien en virussen, want het leek erop dat ik ziek werd, maar het lijkt nu al veel minder :D Ik hoop dus ook dat het wegblijft (tip: cup-a-soup ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik, nog steeds brak v. lowlands.
|
Citaat:
|
vroeger belde ik wel steeds zelf af :D
deed ik alsof ik mn pa was...... ik: goedemorgen met blabla, mijn zoon kan niet naar school omdat hij lepra heeft. concierge: ok is goed. :D alleen later moest je briefjes meenemen dus werd spijbelen een stuk lastigerhttp://forum.scooterforum.net/forum/...ies/frusty.gif |
Citaat:
|
juh, nog ietsje... :o
|
ik ben ziek
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ben ik nog een klein beetje ziek, spanning van de examens gaat weg, dan word ik altijd ziekig. |
Nee. Ik heb wel keelpijn, maar dat heb ik zo vaak.
|
ik een beetje, ben best wel zwaar verkouden.
|
ik niet
|
Ik heb vannacht overgegeven, nu gaat het wel weer.
|
Ik ben niet ziek, gelukkig. Enkel de gebruikelijke kwaaltjes. ;)
|
Ik ben niet ziek, gelukkig. Enkel de gebruikelijke kwaaltjes. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben al 5 dagen ziek (n) :p
|
ik ben half ziek.... en ja dan ga je maar gewoon naar je stage toe
|
Heb 2 weken geleden een fikse verkoudheid opgelopen waar ik nog steeds herstellende van ben. Ben nog nooit zo lang verkouden geweest en ben het nu dan ook goed zat!
|
Beetje verkouden, hopen dat het niet door zet!
|
Citaat:
|
ik niet
|
stresssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
|
:)
|
Ik heb pfeiffer, maar merk er gelukkig niet veel meer van.
|
Tot mijn grote spijt snap ik niet het nut van dit topic... :)
Maar ik ben niet ziek |
Ikke ben ziek.. 3 dagen op bed gelegen, gelukkig vielen ALLE lessen voor mij vandaag uit (het was 1 uur :rolleyes: ), dus ik ga een beetje aansterken en mijn haar even fatsoeneren (eerste zelfgemaakte dreads zitten in mijn haar en dan 3 dagen door je bed rollen maakt het er absoluut niet beter op :o)
|
*steekt hand op* ben verkouden en heb een brommend hoofd maar ik zit wel op school!
|
Beetje verkouden.
|
Heel erg verkouden. :(
|
al 6 dagen verkouden (y)
|
ben wel ziek ja.
bijna geen stem meer, hoofdpijn neemt nu af, maar computeren is niet goed... een loopneus (=bah) buikpijn, was misselijk, maar net ff over mn nek gegaan, dus dat gaat nu wel.\ en ja, ik ben thuis, maar morgen ga ik wel naar school, hoe ziek ik me ook voel, zit al 2 dagen thuis... :S |
Ik ben wel ontzettend verkouden, telt dat ook? :)
|
ik moet morgen werken :eek:
dus ik moet maar even wonderpillenslikken :o |
blaasontsteking en koorst.
dat was het wel. |
Niet echt ziek, wel heel moe + hoofdpijn + duizelig.
En een verstopte neus door allergie. (n) |
Na 4 dagen lowlands met 2 verkouden mensen ben ik nu ook behoorlijk aan het snotteren. Zo erg zelfs dat ik maar niet naar school ben gegaan vandaag.
|
Ik ben ietswat ziek, zwak en misselijk vandaag.
|
Verkouden. Heel erg. Maar niet ziek.
|
Ik niet, alleen verkouden, niet erg, maar wel irritant. Ben je met dingen bezig, moet je alweer snel een zakdoek pakken om je neus te snuiten (n)
|
mijn zus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |