![]() |
ff een vraagje voor jongens
Jongens, wat vinden jullie lekker wat een meisje kan doen tijdens t zoenen???
|
achterkant van mn hoofd beet pakken/hoofd strelen, borstkas strelen :)
|
Wat bedoel je precies?
Naast het zoenen? Of mbt het zoenen zelf? Ik denk dat streling wel lekker is :) |
Citaat:
|
Citaat:
zoveel kun je ook niet doen tijdens het zoenen volgens mij strelen en handseks dat was het wel zon beetje trouwens nee dat ene was niet mijn paringsritueel @ bomb |
Citaat:
|
Citaat:
[ontopic] ik denk dat door de haren strijken ook erg lekker is |
Citaat:
( reageer eens op me mail ) |
Citaat:
ja me vriend vind dat ook lekker vertelde hij.....:D dan weet ik wel wat ik ga doen, die 8 dage dat ik bij hem ben :D |
Ehm, sja, gewoon dicht tegen aan staan he :)
Maakt niet zoveel uit eigenlijk..handen zijn flexibele dingen, daar kun je zoveel mee doen.. |
Citaat:
Lekkah Lekkah :D |
Beetje door mijn haren gaan, over mijn rug enz.
|
Gewoon normaal doen. :D
|
haaar kont beet pakken;) :p :eek:
|
Jongens, wat zijn jullie allemaal netjes!!!!!!!
|
Bij haar kont pakken.
Mijn hand onder haar <blouse/trui/shirt/whatever> over haar rug naar boven laten glijden en over haar zij strelen. Haar hand vast paken. Mijn handen langs haar gezicht of door haar haren laten gaan. Of je combineert 't met een andere activiteit.. maar dan is 't zoenen weer bijzaak ;) |
Handen over m'n rug, ehm..ja, eigenlijk redelijk standaard, als het maar dichtbij is, is het eigenlijk al goed..
|
Borstkas idee eig wel ja.... :)
En handen op verkennigstoer is ook altijd wel een succes.... (voorzover ut voorkomt) :kijkt smekend naar sidekick: |
Citaat:
|
Ja het boven genoemde, gewoon lief zijn, let wel op dat je ook nog je aandacht bij het zoenen houd, dat vind ik zelf nogal lastig, dan vergeet ik haar gewoon verder te zoenen en dan voel ik haar weer en ontwaak weer. He maar bedankt voor dit topic, ik nam namelijk aan dat iedere meid dit wel wist, maar misschien weet mijn vriendin dit niet. ik laat haar maar eens op dit forum rondneuzen, de schat.
|
Goh... heheh wist niet dat zoŽn simpele aanraking eigenlijk zo geliefd is.. maar goed om te weten.. :D :D
|
top 3 :
1. gebied rond mijn lul 2. nek 3 kont |
Met haar onderlichaam mijn geslachtsdeel stimuleren
|
Door je hand onder mijn shirt of trui te steken en dan met je nagels van boven naar beneden mijn rug te 'krassen' niet dat het bloed ofcourse.
Moet je maar eens proberen, |
misschien heel plat, maar zich voor mij vingeren ... dat is zo geil
|
Wat vind je er dan zo geil aan als een meisje zich voor je vingert??
|
dat intieme, ze gaat helemaal op in haar gedachten ... tja, ik weet het niet, ik vind het supergeil als ze zich voor je laat gaan
|
gewoon als je aan het zoenen bent en ze gaat je zowat inspecteren met haar handen:D is wel lekker dat voelt wel raar
|
Citaat:
|
gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was ... en andersom, als hij het voor jou doet, of samen?
|
Citaat:
|
:)
|
Mijn vriend vind dat idd owk heel geil.. en kvinnut zelf owk wel grappig voor zijn neus te doen.. in ut begin wassut vet eng, maar nu ist alleen maar makkelijk.. Kun je owk es tegelijk komen zeg maar.. LoL.. Je bent dus echt niet de enige hoor youriw
Kvinnut owk niet echt geil hem het bij zichzelf te zien doen.. is idd geen sexy beweging.. LoL On Topic Mijn vriend vind het lekker als ik echt helemaal in zijn armen verzink, enneuh.. zn hoofd vasthouden, zn gezicht aaien, door zn haren gaan enz. |
Citaat:
|
leukste tijdens zoenen....?
neuken/vrijen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |