![]() |
[Monitor] Doorgebrand!
ik laat mn pc wel eens snachts downloaden, dan zet ik de monitor uit, in de vakantie stond ie overdag gemiddeld 18 uur aan
de monitor is wel al 4 jaar oud op t moment en t was een 17" en dus begon vanmorge toen ik em aanzette alles naar verbrandde plastic te stinken, en de monitor deed nix meer Nu heb ik van mn oom een 15" monitor geleend en het lijkt net of de pc veel sneller is (tja, tis mijn pc, en niet die van mn pa) nu vraag ik of het mogelijk dat het defect in de monitor er voor heeft gezorgd dat de pc langzamer was, en zou ie nou zijn doorgebrand door overmatig gebruik? |
Het lijkt me raar dat door een andere monitor je pc ineens sneller kan worden, dat is on-logisch c.q. bestaat niet:p
Maar je scherm kan wel door gebruik doorgefikt zijn, geen probleem. Alles gaat wel eens stuk, als het overmatig wordt gebruikt... helaas ook soms wel eens schermen. Succes ermee. |
wat had je voor merk monitor, een IBM :D ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan kan t misschien d'r aan liggen dat de software niet optimaal werkte omdat de monitor al beschadigd was, en dat zou errors kunnen geven ofzo. en dat ie tog iets langzamer was
maarja het lijkt echt of ie sneller is, kan ook eraan liggen omdat ik van 17" over ben gestapt op 15" |
Citaat:
|
Het kan misschien zijn dat je videokaart meer moeite had met de (hogere) resolutie op je 17". Nu je achter een 15" zit is de resolutie lager en verschijnen de schermpjes wat sneller.
|
Citaat:
|
Hmm, een oude 386 is weleens doorgebrand toen mn moeder erachter zat, ze was helemaal in paniek :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |