![]() |
beetje cliche, maar ik zit dr toch wel mee
Hey,
Ik weet dat dit nogal cliche klinkt, maar ik zit dr toch wel mee. Er is namelijk een meisje wat ik leuk vind, alleen heb ik geen idee hoe ik het aan moet pakken. Ze zit bij me op school, dat is de enige plaats waar ik haar zie. Ik ken dr niet echt, alleen van zien zegmaar, zij kent mij niet of misschien heel vaag via haar vriendin. Ik weet toevallig hoe ze heet. De enige connectie die ik met dr heb zegmaar, is dat de ze een vriendin is van de vriendin van een maat van me. Via haar durf ik het niet te spelen, ik ken dr niet zo goed/vertrouw dr nie egt. Hoe kan ik in contact met dr komen ofzow? Er zijn vast wel mensen die een beetje hetzelfde hebben gehad, maar wat doe ik eraan? |
Misschien kun je gewoon op school een keer met haar praten? Gewoon een gezellig kletspraatje bedoel ik dan.
Of probeer via je vriend voor te stellen een keer met zn vieren uit te gaan ofzo? Succes in ieder geval! |
Eindelijk kan ik eens uit ervaring spreken:
Vind een goed moment (kost mij soms weken:d) om haar aan te spreken (liefst als ze helemaal alleen is offcourse) en vraag of ze een keer met je uit wilt. Vraag ook haar mobiele nummer, is wel handig:) |
gewoon een keertje over iets wat je ineens te binnen schiet gaan lopen lullen, als ze wat in je ziet dan zal je dat merken... en omgekeerd natuurlijk ook.
|
op schoolfeesten zou zich een goeie situatie voor kunnen doen om haar aan te spreken. Tenzij jullie natuurlijk allebei lam op de grond liggen. Oja en de muziek zou natuurlijk nog in de weg kunnen zitten. Hmmm maar iig op feesten zijn de meeste mensen vaak wat losser in hun gedrag en lijkt het dus gemakkelijker een gesprek aan te knopen. succes :)
|
Pfff ik heb ongeveer hetzelfde probleem met een jongen op school. :confused:
Het is zo makkelijk gezegd om gewoon even een praatje te beginnen.. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |