![]() |
woede
dit is zo de 2de keer dat ik iets neer schrijf, de eerste keer heb ik het gescheurd omdat het zo slecht was, dit is wellicht niet veel beter, maar ik wilde het er toch eens uit:
Woede het zit in mijn hart en verspreidt zich over mijn lichaam het neemt controle over mijn hersenen stroomt door mijn aderen en verandert mijn bloed in gif hoemeer ik het eruit wil, hoe meer grip het krijgt op mezelf ik verlies controle over mezelf en kan niet overweg met mezelf ik wil het uitschreeuwen ik wil weglopen en nooit teruggevonden worden ik heb al zoveel op de muur geslagen dat mijn vuist bloedt, maar ik voel het niet ik kan het niet meer voelen ik kan haast niets anders meer voelen dan woede het overmant me en er verloopt geen seconde zonder het duurt al veel te lang mijn geest heeft er zich al aan overgegeven zal ik ooit nog iets anders voelen??? |
Citaat:
|
het is niet echt een gedicht meer een schreeuw denk ik..adhd?
|
Citaat:
Als ik nog iets anders zou zeggen, zou dat niet echt toegevoegde waarde hebben, dus ik sluit me hier bij aan... |
Citaat:
geen adhd voor zover ik weet |
'woede' is inderdaad het enige gevoel dat hierbij past. Toch vind ik het gedicht niet echt goed; het spreekt opzich wel, maar technisch vind ik het niet zo bijzonder. de woordkeus is nogal simpel en ik vind er niet echt een ritme in.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |