![]() |
Pijn bij me vriendin
Mijn vriendin heeft sinds ze de pil gebruikt na het vrijen pijn.... na het vrijen krijgt ze een brandend gevoel dat dus pijn doet. MEt condoom was dat niet zo dus ze wil het nu ook weer met condoom doen. Maar hoe komt dit??? Want condooms zijn zo onhandig, duur en klote. Natuurlijk doe ik het maar als iemand weet hoe je dat gevoel kan laten verdwijnen. Ze slikt niet voor niets de pil. Komt het doordat er sperma van mijn bij haar komt of voelt met condoom zachter aan????
|
dan rag je dur gewoon te hard dat dur vagina een beetje kapot gaat, en als dat sperma van jou daar dan in komt dan brandt het! Dus als jij het erg vind als ze pijn heeft dan moet je wat rustiger doen he, maar waarom zou je het erg vinden als jij toch geen pijn hebt?
|
Citaat:
Laat ik jouw ballen eens fijnknijpen met een notenkraker. Waarom zou ik het erg vinden als ik toch geen pijn heb? :p ;) |
Ik denk dat het door de pil komt, van de pil kan je vaginale vocht veranderen, er moet meer worden gedaan om opgewonden te worden en vervolgens nat te worden. Daar kan je dus best last van krijgen. Meestal duurt het even en gaat het dan weer over, wat je tot die tijd kan doen is glijmiddel gebruiken. Koop een grote fles bij een drogist, en je kan weer veel plezier hebben :) Glijmiddel is dezelfde zuurtegraad als vaginaal vocht, dus daar zal ze geen last van krijgen.
Succes :) |
Citaat:
Plus nog dat je misschien wel condooms met (veel) glijmiddel gebruikte, en dat het daardoor nu ook wat stroever gaat. Uitgebreider voorspel dus, of iets van massageolie of glijmiddel kopen (massageolie eventueel met smaakje? ) Niet de olie met condooms combineren, daar kunnen ze niet zo goed tegen :) |
Wat degenen voor mij al zeiden: Waarschijnlijk is ze door het gebruik van de pil minder vochtig. Gebruik glijmiddel (op waterbasis!) of speeksel om haar nat genoeg te maken. Dat helpt waarschijnlijk wel. Ik heb er zelf ook last van gehad, maar je moet er gewoon voorzichtig mee om gaan. De vagina is een heel gevoelig stukje lichaam en als het stuk gaat kun je er behoorlijk veel last van krijgen. Dus goed nathouden. :)
|
dat probleem had ik dus ook ! (heb het btw denkik zelfs gepost op l&g; "brandende vagina" ofzo) Maar euh, het gaat vanzelf over, heb er 3 weekjes last van gehad. Sex was wel nog lekker, maar vanaf ie klaarkwam in mij, brandde het boeltje ongelooflijk.
Maar dat verdwijnt dus na een poosje.. welke pil neemt ze misschien? |
Citaat:
Maar was het over na 3 weken sex of 3 weken de pil slikken?? |
ik heb dat dus ook en sindsdien komt mijn vriend niet meer klaar in me. Dan heb ik namelijk nergens last van.
|
Citaat:
Stond er in mijn verhaal 'raggen'?? Volgens mij stond er vrijen maar als dat bij jou raggen is.... Maar kan je nou op geen een topic normaal reageren?? Of raak je gefrustreerd van al die verhalen omdat je het zelf nog niet hebt gedaan ofzo. |
ik denk dat je sperma ook wel het brandend gevoel kan geven
soms heb ik dit ook en vanaf dat ik me gewassen heb is het over daarom dat het met condoom geen pijn doet |
maareuh (om je gerust te stellen)
dit gaat inderdaat over na een paar weken ben je eraan gewend denk ik |
Citaat:
mja, mss gewoon eerste reactie met sperma, na een tijdje gaat het echt over, voorlopig direct naar de badkamer lopen en koud washandje aan houden, het verfrist. |
Citaat:
Maar goed: het is al gezegd, glijmiddel of spuug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |