![]() |
[Fotoboek] Raad de avatar bij de persoon..
In opvolging van "Get the picture"
Raad-de-avatar (naar het idee van SuperSanne met avatar-memory). Is dit niet ene idee (ja, in M&M kan niemand reageren of ze het leuk vinden). |
Veel mensen die vaak van avatar verwisselen, redelijk wat mensen die dezelfde hebben...
Enkele bezwaren van mijnentwege :o |
vaak wisselene dmaakt niet uit, houd het moeilijk :)
en hetzelfde, achjah, dat hoort erbij :D (De kans dat je bij 1 avatar 5 mensen krijgt waarvan 2 diezelfde hebben is met 30.000 personen erg klein :D) |
dan vind ik een selectie op gesclacht bij het fotoboekspel persoonlijk spannender.
|
Citaat:
|
mijn avatar kan dr dan wel uitgelaten worden
|
Citaat:
En in 't fotoboek komt 't al vrij vaak voor dat ik van sommige personen 2 nicks zie verschijnen bij mogelijke antwoorden, ok, daar zijn iets minder users maar toch... |
Citaat:
en idd zonder avatar, maar daarvan kan de avatar ook niet gekozen worden dus :D |
Citaat:
en het fotospel word naar mijn idee nog steeds regelmatig gespeeld |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik er een probleem mee heb, maar dat zijn vaak foto's die gewoon moeilijk of niet te raden zijn bij het fotospel. |
Citaat:
Nee, maar als jij een meisje ziet e je moet raden of dat Jon, Simon, Tampert of Bloempje is dan denk ik niet dat je erg veel problemen hebt... Mensen die van foto veranderen geven imho niet erg veel problemen omdat hun kop wél hetzelfde blijft... |
Lijkt me niks.. ja sommige avatars ken ik wel. Maar er zijn ook 10.000 leden waarvan ik de avatar niet ken.
Dus dan doe je een spelletje van 30 avatars, en ik zou blij zijn, als ik er 2 zou herkennen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |