![]() |
Leren jullie wat bij tekenen??
Buiten de kunstgeschiedenis om bedoel ik dan. Leren jullie ook bepaalde technieken, of is het meer (netals bij mij) van 'dit is de opdracht, zie maar hoe je et doet'??
Ik heb nl et idee dat ik geen moer leer door steeds maar te tekenen zonder echt les te krijgen. btw: Ik zit in 4 Havo... |
ik zit op het grafisch lyceum, daar leer je allerlei tekentechnieken enzo, van alles.
maar ja, wat verwacht je van zon school... |
nou ik leer ook geen tekenstijlen! zit in mavo 4, examen en ga daarna naar grafisch lyceum! http://forum.scholieren.com/smile.gif maar soms krijg ik wel een beetje een stijl hoor!! kuzziez marieke
|
Ja wij leren best veel, theorie wordt geprobeerd toe te passen in praktijk.
zoals beeldende middelen toepassen, mensen in de juiste verhoudingen tekenen, (wat betreft van ver en van dichtbij; horizonshoogte), perspectief en vluchtpunten. we zijn nu begonnen met kunstgeschiedenis , we hebben net een heel boek Kunstbeschouwing uit en dat gaat vooral over de theorie die toegepast is door kunstenaars.(=vanalles)Ik weet nu een stuk meer dan voorheen kan ik wel zeggen. (vooral de vaktermen ) |
Leren bij tekenen? HAHAHAHA, jij bent GRAPPIG! *LOL*
|
In de 1e, 2e en 3e hebben we veel geleerd bij tekenen. Nu (4havo) is 't vooral toepassen wat je geleerd hebt.
|
Nee, het was gewoon altijd een uurtje aankloten.
|
ik zelf heb geen tekenen (ik zit in 5havo) maar van vrienden hoor ik dat je toch wel veel met technieken bezig moet zijn. De technieken heb je in vorige klassen al gehad...
eve |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |