![]() |
Welk geurtje draag jij?
Welk geurtje heb jij op? (Evt. te beantwoorden als je zin hebt: Heb je deze altijd op? Is deze duur? Waarom dit geurtje?)
Ikzelf heb geen geurtje op (behalve mn deo dan die ik ook wel op mn kleren spuit :-) ) maar als ik geld heb wil ik binnenkort wel een keer een geurtje gaan aanschaffen....weet alleen nog niet welk...alleen dat ie niet superduur moet zijn (niet boven de 50 euro ofzo)...hihi dat wordt dus eau de toilette vrees ik maarja.. |
Oja, nog een vraag te beantwoorden voor als je zin hebt:
Waar ruikt jouw geurtje naar, hoe zou je 'm omschrijven? (bloemig, kruidig, musk, stoer, sportief, zwaar, licht etc.) |
Hugo Boss - Hugo Woman
Heb ik altijd, geen idee hoe duur, rond de 50 euro denk ik. |
Citaat:
Ontopic: - Masculine van D&G - Contradiction van Calvin Klein - Emporio Armani He van Armani - Higher van Dior Dat zijn toch wel alltime favourites. Die heb ik altijd staan. En dan nog wisselend wat geurtjes, meestal koop ik die één keer, en blijft het daar bij, hoewel ik ze wel lekker vind: - Boss Bottled van Hugo Boss - DKNY Men van DKNY - Miracle van Lancome - Dark Blue van Hugo Boss - Jil Sander for Men van Jil Sander Ohja, over het algemeen houd ik van frisse geurtjes, iets aparter en kruidiger mag ook. Zware, zoete geuren vind ik niet zo (bijvoorbeeld Pi van Givenchy :eek: ) Licht en zoet mag, maar dan niet te. In de categorie kruidig vind ik Rush van Gucci wel lekker, dat wordt mijn volgende aankoop denk ik |
En ik denk dat je beter gewoon naar Douglas kunt gaan, dit topic is nutteloos, dat snap je zelf misschien ook wel.
|
Ik dacht altijd anders dat 'eau de toilette' een goedkopere prijsklasse was dan echt 'parfum': dat parfum altijd wat duurder en vaak ook wat zwaarder was, of heb ik het dan mis?? :( Tja ik ben geen kenner :o
|
Citaat:
-hoe duur welk parfum is -waar elk parfum zo'n beetje omschreven wordt/ dus naar ruikt -welke geurtjes er (hier) veel gedragen worden (en het waarom) |
Myself - Swet
Was vanmorgen te lui om deo op te doen (zoals bijna iedere morgen trouwens). En is lekker goedkoop :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fahrenheit van Dior en Intuition van Estée Lauder
|
Citaat:
|
tommy van TH -- standaarddd
DKNY for men ben niet zo van de geurtjes eigenlik |
Gucci rush en/of rush 2... eigenlijk altijd. Ik moet nodig een nieuwe fles Pleasures hebben!
|
Noa, maar ik ben op zoek naar iets nieuws :), deze is bijna op en ben er nu wel op uitgekeken. Mijn vriend heeft liever dat ik hem hou :)
|
Chanel - Égoïste pour homme
ja, op sommige gebieden ben ik een snob :cool: |
- Ming Shu
- Nee gebruik ik niet altijd, wissel het af met Davidoff Cool Water - Hij is niet echt zo duur geloof ik, 25 euro ofzo.. |
Tommy Girl.
|
momenteel draag ik: Acqua di gio-armani
of Polo blue |
Hugo Boss Elements of Dark Blue :)
|
Draag op dit moment Hugo Boss- Boss Woman, maar ik heb nog verschillende andere geurtjes in de kast staan.
Dit geurtje heb ik gekocht omdat ik het gewoon lekker (fris) vind ruiken. Het was geloof ik rond de €50,- ofzo |
Citaat:
|
Higher van Christian Dior... ik dacht iets van 63 euro. Erug lekker... kom maar langs om te reuken ;)
|
ik ruik gewoon naar exo, geen kunstmatige troep. what you smell is what you get
|
Citaat:
|
Citaat:
(Volgens ADHD teminste) |
Boss of Puma.
|
Citaat:
..heb nu hugo dark blue op (y) ... |
Citaat:
|
Citaat:
is gewoon mijn website, sukkel.. Dat heet: fun Blijkbaar jou onbekened, (jaja, jij vind het niet grappig, 1.518 andere wel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag geen geurtje, zelfs mijn deo is geurloos. Vroeger gebruikte ik wel eens CK one, die was niet overdreven duur en lekker licht.
|
Geen.
|
Citaat:
|
Meestal Anais-Anais. Het ruikt fris en bloemachtig.
|
Flower by Kenzo
die gebruik ik meestal, afgewisseld met Esprit, for my peace |
ck - truth men
|
Uhm.. nu ultraviolet van paco rabanne...
gebruik m bijna nooit.. meer: oilily spanish rose, jp, noa en deep red |
Gucci Rush 2.
|
Meestal Hugo Boss - Women, soms ook Calvin Klein...
|
hmm ik wissel meestal af:
-Noa, - Excult, - Mexx Light, -Adidas, en laatst een nieuwe gekocht: - Clinique Happy |
cool water
hugo deep red (illegale nep versie :p ) |
Cool Water (for men) - Davidoff
Acqua di Gio - Giorgio Armani Pleasures (for men) - Estee Lauder meestal deze...wissel ze af.... |
Citaat:
(y) :D |
mis sporty (tis alleen niet proefdiervrij :( )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stom dat ik daar niet aan dacht :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |