![]() |
ministeckjohan
Ik dacht:"laat ik eens proberen m'n pasfoto in ministeck om te zetten". Het zijn maar 4 kleuren geworden, wel 15360 hokjes en het kostte me iets van 12 uur gok ik (inclusief het schrijven van de software om het patroon mee te verzinnen).
http://www.math.leidenuniv.nl/~jruiter en dan de ministeckshortcut rechtsboven. Groetjes, Johan |
Too much spare time? ;)
Nee, erg goed gelukt. (Kan ook niet moeilijk zijn met pattern-voorbeeld, toch knap dat je er het geduld voor hebt) Het is me alleen een raadsel waarom je die "NL" en "Neder..." er bij hebt gezet. Ik begrijp dat het een onderdeel was van het patroon-voorbeeld, maar ik denk dat je dat stukje beter had kunnen improviseren. |
Zeer, zeer gaaf :)
|
Citaat:
Gegroet, Johan |
Ik had het al gezegd: :cool:
Toen je zei dat je het ging maken, dacht ik wel dat het mooi zou worden, maar niet zo mooi. :o :) |
(y) (y)
Ik heb ooit eens zo'n pasfoto om laten zetten tot een ministeck gedoe, kreeg ik zo'n doos thuis met het patroon en alle nodige ministeck-dingen.. maar dat was lang niet zo mooi als deze (y) (y) |
Vet,
maar eeeeeerg veel werk:) |
haha erg gaaf :cool:
|
Vet :)
|
mega cool
|
hahaha dwaas :) knap hoor
|
cool. Ik ga bijna wensen dat ik ook nog ministeck had...
|
ik vind het wel stoer.
je eigen ministeckschilderij |
Zeer gaaf (y) Mooi gemaakt!
|
Hee, wel een goed idee! Ik heb hier ook nog een zooitje van dat ministeck staan. Toch maar eens piekeren over een goede bestemming daarvoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |