![]() |
vroeg opstaan!
eeey :D
ik had dusz een vraagje: hoelaat sta jij op als je naar school moet en NIET het eerste uur vrij hebt? ikkuh al om kwart voor 6! en das niej fijn!!! xxies Missy |
heyyy,
als ik niet het eerste uur vrij ben sta ik om 6 uur op.... liefs doggie |
Euhm, rond kwart over 6, dan neem ik de bus van 10 voor 7..
Mijn school begint om 8:00 en eindigt om 18:30 :D Ach het boeit me eigenlijk ook weinig.. |
Achja, mijn rooster is zo onregelmatig als de pest. Daar is geen pijl op te trekken. :)
Ik schat om een uur of 8. |
7 uur.
|
7.45 uur.
|
Euh 6.45 uur.
|
Als ik om 8.10 uur moest beginnen (het eerste uur dus) stond ik meestal om 7.55 uur op, vijf minuutjes om aan te kleden en tanden te poetsen, vijf minuutjes om wat te eten en vijf minuutjes om op school te geraken :) (meestal sloeg ik het eten overigens over, dan kon ik nog tot 8 uur blijven liggen :P )
Mja, voordeel wanneer je in de stad dicht bij school woont. |
umh 6.40
|
Als ik her eerste uur (=8:30) moet beginnen, sta ik om 5:45 op, ga ik een uur later met de trein en ben ik er precies op tijd,
|
1e uur is om 9.00 :p
Sta om 7.15 op 8.07 de bus 8.31 overstappen 8.43 op school :) |
7.30
maar ik zet mn wekker standaard op 7 uur om nog even te kunnen blijven liggen :) :o |
7.15 / 7.30
8.15 begint 't eerste uur. |
rond 8 uur, moet half 9 op school zijn (woon 5-10 min fietsen van school vandaan)..
Soms moet ik nog wat huiswerk maken dan probeer ik er eerder uit te komen.. PROBEREN dan he :) |
Ik heb mijn rooster zo ingedeeld dat ik nooit voor 10:45 hoef te beginnen, dat betekent ook dat ik nooit eerder dan ongeveer 09:45 hoef op te staan.
|
Als ik het eerste uur les heb moet ik om 8.15 uur beginnen. Dan sta ik om 7.00 uur of om 7.15 uur op, dan ga ik me aankleden en me wassen, daarna ga ik eten, mn tanden poetsen en dan stap ik om kwart voor acht op de fiets zodat ik rond acht uur op school ben, dan nog ff wat bijkletsen met vriendinnen en klasgenoten en om kwart over acht in de les zitten.
|
4 x per week half zeven, 1x 8 uur
|
jesus wat een tijden zie ik erbij, ook gemiddelde tijden zoals ik :P
half 8 opstaan (met moeite!) |
om 7 uur gaat mn wekker, en dan sta ik om 7.15 op (heb, zeker als het koud is, zo veel moeite om mn bed uit te komen...)
|
6.15
|
Tussen zeven en acht uur. Grotendeels afhankelijk van de avond daarvoor. Om de een of andere duistere reden denk ik altijd als ik later naar bed ga de volgende ochtend minder tijd nodig te hebben.
|
kwart over 7/half 8 ongeveer, soms later, ligt eraan. ga 8 uur na school. 5/10 minuten fietsen.
|
kzet de wekker op 6.30 :(
|
Citaat:
|
om 6:20 en als ik sport het 1e uur heb om 5:20 (en dat is echt vroeg!)
|
7 uur
altijd |
nu om 6.15 was eerst 5.30 AHHHH
mag uitslapen :D |
op maandag om 5 uur
op andere dagen tussen 7 en half 9 (als ik me niet verslaap... :o) |
Citaat:
|
Om 8 uur begint school, tis denk iets 20-25 minuten fietsen..
Dus sta meestal tussen 6.45 en 7.15 op. |
6:45 op, 7:15 de fiets opspringen(hoe enthousiast wel weer..) 7:35/7:40 op school en 8:00 beginnen..
|
Mijn wekker gaat om 7.30, meestal ben ik er rond 7.40/7.45 wel uit. Mijn school begint om 8.30. (als ik het 1e uur moet beginnen)
|
Om 7.20, dan moet ik om 8.30 op school zijn.
|
7:30
|
Citaat:
|
als ik ut eerste uur moet beginnen (08:30) dan moet ik om 06:50 uiterlijk de deur uit dus om kwart over 6 opstaan
|
half 8 in alle gevallen
vroeger moest ik vaak vegen en dan moest ik om 8 uur op school zijn maar dat lukte geloof ik wel (k woon vlakbij school) |
School begint bij ons om kwart voor 9.
Sta rond kwart voor 7 op. En om kwart over 7 zit ik op de fiets naar de bushalte. en dan ben ik mooi om half 9 op school. |
Ik stond dan meestal op om 7 uur, wat vaak uitliep tot 7:15 uur
Maar hoelaat begint jouw school dan wel niet als je om kwart voor zes op moet? Of woon je erg ver van school? En bij het tweede uur, moet je dan nog om half zeven op?? |
Ikkuh om 7.00.
Is eigenlijk best relax! Groetjes, Bram |
om 6:30
|
8 uur.
kwartiertje douchen, 20 minuten om aan te kleden en iets te eten, 5 minuten fietsen, 5 minuten om de juiste zaal te zoeken en koffie te kopen :) |
ikke sta op om 6.16 en das ook nie fijn.....maar als je er eenmaal doorheen bent.... (is het eigenlijk nog steeds niet fijn) gaat het wat beter...
|
:( mijn wekker begint om 5:30 kom ik er vaak 5:45 uit
dan krantjes rondscheuren "gaaaap" |
06.55 zet ik de wekker.. Rond 7.15 sta ik op
school begint om 08.30 uur |
om 7 uur als ik met de bus ga en om 7.15 als ik ga fietsen ( ligt aan het weer )
|
7:15u
|
Om half 7 loopt mijn wekker af, ik ben 's morgens altijd vroeg wakker dus k vind dat niet zo erg. alleeen in de koude winterdagen kan ik er niet uit maar dat zal iedereen wel hebben.
|
6:45 of 7 uur
|
De wekker zet ik om 07:05, maar rond 07:20 kom ik er pas echt uit. Het eerste uur begint om 08:25 uur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |