![]() |
culturele activiteiten.
Hallo,
ik doe dit jaar havo 4, en dan moet je voor ckv 6 culturele activiteiten doen.. weet iemand misschien een leuk museum of een leuke voorstelling? het liefst zo dicht mogelijk bij Hoofddorp óf bij Emmen..:). Liever niet verder dan ongeveer 60 km. :) Ik ga sowieso al samen met iemand naar "Escher in het paleis" in Den Haag, en we wilden ook graag naar Monument Westenbork gaan..:) heeft iemand nog verder tips?? alvast bedankt :) xxx annelijn. |
misschien moet je iets meer informatie geven over wat je precies moet doen.. concerten/musea/toneel en waar je voorkeur naar uit gaat..
In drenthe en omgeving is heel veel te vinden over die hunebed dingessen dus ga naar dat museum zou ik zeggen.. In Assen heb je ook zo'n cool museum met zo'n uitgebreid kinder gedeelte( ja daar beni k geweest toen ik 8 was en dat was toen leuk!) met dat meisje uit het veen enzo... bij hoofdorp in de buurt ligt toch amsterdam? keuze zat! xtje van gogh, xtje rijkksmuseum.. moet het ook qua muziek zijn? kijk dan ns of je favo band in de buurt optreed (als die nederlands is..) of bezoek een concert in het concert gebouw met je cjp pas.. (o.i.d) of kom anders gewoon naar het havenkom festival (zaterdag) in almere waar 's avonds het Philharmonie van Vlaanderen (orkest dus) liedjes speelt van Porky and Bess en West Side Story... hmmm culturele activiteiten verzinnen isniet zo moeilijk! maar als je ff zegt wat je leuk lijkt verzin ik wel wat... *wil ook ckv!* |
Hoezo verschil in plaats. haha.
Goed, voor Hoofddorp weet ik niks, dat is niet bepaald in de buurt, maar voor Emmen: here it comes! :p Veenpark Barger-Compascuum Gemeentemuseum 'Drenthe's Veste' Haven 4-6, 7741 JV Coevorden tel. 0524-526225 Openingstijden: Dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur Zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur Stichting Openluchtmuseum 'Ellert en Brammert' in Schoonoord Museummolen 'Jan Pol' Noorder Dierenpark Emmen Tja, en natuurlijk het Groninger Museum. Daar MOET je zijn geweest! haha Groninger Museum |
Citaat:
eller en brammert is gaaf :o, maar das meet voor kleine kinderen..:) ben ik vroeger heel vaak geweest :) noorder dierenpark mag je niet heen :) (ben ik ook al te vaak geweest btw, niet leuk meer :o verder bedankt voor info :) |
Citaat:
theater -> boom chicago dans -> is al geregeld via school muziek -> weet ik nog niet film -> zie ik dan wel :p kunst -> escher in den haag musea -> monument westenbork |
Ga lekker naar de dierentuin in Emmen! ;)
|
dus moetj e alleen maar muziek en film doen?
nou ik zou naar het cinekid filmfestival gaan en daar een film bekijken :o en muziek : bezoek een concert naar keuze zoals ik al zei.. of gewoon iets klassieks in het concertgebouw :p |
Hoofddorp->Haarlem :)
Frans Hals Museum Teylermuseum Patronaat Filmschuur |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |