![]() |
Je duurste aankoop ooit
Welk kledingstuk, apparaat enz. was jouw duurste aankoop ever? Lang voor moeten sparen? En hoe duur was het?
Ik moet zelf nog eens heel hard denken, schiet me nu niet 1,2,3 te binnen, dus kom er later op teug ;) |
In verhouding; een horloge van 82,50 euro.. :o
|
petje van 70gulden toen ik 10 was ofzo... had er maanden voor gespaard (n)...
& mn accesoires zijn in verhouding altijd duur.. (riemen, petjes, armbanden, zonnebril...) |
Schoenen, 90,- gingen 3 maanden mee
:( |
Ehm...winterjas denk ik, weet niet meer precies hoeveel-ie was...was nog in guldens, volgens mij iets van 550 gulden ofzo. Was ook wel eenmalig.
Verder heb ik wel een aantal redelijk prijzige schoenen (een paar Van Lier broques komt je ook al snel op 145 euro te staan). |
Een kleine televisie voor op mijn kamer, de prijs weet ik niet meer, maar hij was wel duur in verhouding met het aantal keren dat ik hem gebruik.
|
leren jasje van RL black was rond de 1000 gulden toen
|
Me computer, weet niet meer presies hoeveel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn leren jasje was 30 euro, maar dan wil je ook niet weten waar ik hem vandaan heb :D |
Citaat:
|
Citaat:
Qua kleding e.d moet ik even denken... waarschijnlijk mn dr. martens voor iets van 110 euro ofzo :confused: |
Mijn leren colbert jasje was 330 euro.
|
Een bruine suèdeleren jas, ontzettend lelijk, 2 weken gedragen... Hij kostte toen 950 gulden en ik was 14 of 15.
|
Citaat:
|
Qua kleding: Leren broek van 150 pleuro.
Apparaten.. euh.. laten we daar maar niet over beginnen.. |
Een winterjas van 250 euro, geloof ik..
|
Sendra boots voor 300 piek, zijn wel hele mooie schoenen, van die semi cowboylaarzen/blokhakken... maar die zijn nou al 4/5 jaar oud, draag ze eigenlijk nooit meer, wel veel gedragen
|
Leren jas van 250 pleuro, en mobiele telefoon van 290 pleuro.
|
basketbal schoenen ala 150 euries
|
Ooit in duister verleden een scooter van over de 2500 guldens toen nog (n)
|
Mn duurste apparaat.. is denk ik mijn digicam, 450 euro..
Kwa kleding denk ik een paar schoenen voor 140 euro, walgelijke dingen, heb ze nooit meer aan :\ |
MIjn schoolboeken voor mijn 1e jaar HBO BE, bijna 900 euro :(
|
Citaat:
|
correctie, idd mn digicam, 850 euro
|
Een lange zwarte jas van 420 gulden.
Van apparaten weet ik het niet. |
Een pak van Yvessaintlaurent, 500E, dat is relatief niet zo duur voor een pak, maar ik vond het toch wel prijzig.
|
kledij: puma schoenen=> 185€, (nieuwe collectie)
en nog een burbry hemd=> 200€ en voor het andere mijne pc: 2500€ maar die heeft vader betaald het duurste wat ik zelf ooit betaald heb is mijn Sony home Tv(flat screen, dvd serround system enzo) 2300€ ongveer 1 maand geleden gekocht :o |
Ik denk dat mn duurste aankoop ooit mn tv of mn radio was (is al een aantal jaar geleden en ik heb geeen idee meer van de prijs :o)
maar dat gaat straks overtroffen worden, ik ga namelijk een klarinet kopen á € 2500,- ... :eek: |
stereo à 750 gulden
|
Citaat:
Mijn duurste aankoop waren schoenen (230 euro) en een vestje/jasje (350 euro) |
studie school:
5x 1400 euro collegegeld |
Volgens mij een jasje van € 160.
|
Bassgitaar denk ik.
|
Uhm qua kleding: Schoenen voor 110 pond, zo'n 385 gulden.
Duurste aankoop ooit: Drumstel, € 699,- als ik het me goed herinner. |
JAJJAJAJAJAJ mensen ,,,,,, PIEMEL IN JE OOR !!!
weet iemand hoe ik zo'n stom plaatje als dinges doe ik weet het ik ben dom maar alsjeblieft tell me !! zo'n plaatje onder je naam weet je wel |
M'n Oakley, €437 :o
Oh, en bijbetaald aan m'n pc: €500 :o Niet voor moeten sparen, gewoon één maandje gewerkt en dan had ik nog véél geld over (maand later niet meer, toen was 't al opgefeest :o) |
Citaat:
Voor mij was het m'n 10 GB iPod (400 ~ 500 euro oid), maar het blijft een mooi apparaat :) |
voor mij een trombone á 2250 euro's. Net 2 maand oud en nu bladdert de lak er al af dus dat wordt alweer een nieuwe (wel garantie)
-WJ |
vakantie kreta a 760 euro (alleen de reis, dat telt toch wel?)
|
Vakantie naar Indonesie (Bali) reis alleen koste me al 1650 Euro
... |
digifotocamera, was ongeveer 650 euro (inclusief 3 jaar garantie en oplaadbare batterijen).
kledingstuk was een jas van 220 euro. |
Weet nie wat het duurst was, maar zijn zoveel dingen die aardig duur zijn,
bijv 20 gb mp3 speler (300 euro) sony net md (300 euro) Stereotoren (250 euro) Digitale camera (bijna 400 euro) Videokaart pc (250 euro) moederbord (120 euro) Gamecube + games (300 euro) TFT scherm (430 euro) Dit zijn eigenlijk alle noemenswaardige dingen van het jaar 2003.. O nee, de Net MD was vorig jaar.. Zal vast eea vergeten zijn maarja.. |
Waar hebben jullie allemaal zoveel geld vandaan :eek:
|
Playstation 2: 1000 gulden (jaja stom was ik toen om het gelijk te kopen)
Voor kleding mijn jas, 240 euro. |
m'n pak van d&g die was 580 euro. Maar voor een pak, naja daar valt dan nog wel mee te leven.
Verder spijkerbroek van 235 euro die ook gewoon na dag 1 half uit elkaar lag :/ |
Citaat:
|
Mijn duurste aankoop was mijn digitale camera. Alles bij elkaar: E230,- Mijn tv was E200,-
|
Citaat:
bij mij aan apparatuur: 300 euro voor een mp3speler, geloof ik.. en kleding, hm.. geef ik niet veel geld aan uit. schoenen van 180 gulden ofzo :P |
me stereo ofso... ik heb geen idee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |