![]() |
Prakken jullie j eten??
volgens mn ouders n zware ergenis maar ik prak dus nog mn eten heeerlijk aardappeltjes groente jus en t liefst gehak r ook bij door..:d zo vreemd is dit tog niet :confused:
|
vroeger wel, nu al een paar jaar niet meer
mn vader en broertje doen het ook:p |
Citaat:
oh dus tis nie zo errug..:d :o |
ik kan me er niet aan ergeren ofzo, maar ik vind het zelf niet lekker meer
ik was vroeger een hele moeilijke eter omdat mijn keelamandelen te groot waren (mn broertje heeft dat ook) enhad daardoor moeite met eten doorslikken, dus ik zat altijd heel lang op eten te kauwen, dus ik moest het altijd prakken van mn moeder:p in de hoop dat het toen sneller ging.... |
Ik wel
|
Mijn moeder doet het ook trouwens en m'n broertje en m'n oma en m'n opa en m'n vader.. verder weet ik niet
|
k heb in een bejaardentehuis gewerkt, daar prakken ze ook alles voor die mensen en dan moet je het aan ze voeren, das dus weer net het geen dat mij ervan weerhoudt mijn eten te prakken, aangezien ik daar dan steeds aan moet denken :( :confused: (n)
|
haha ik prak het ook,....tot ergernis van mijn broertje meestal :D
maar ik prak dan alleen de groente en de aardappelen,...niet het vlees erbij |
prakken is voor boeren
|
bij ons thuis prakt iedereen. alleen vlees en appelmoes prak ik niet mee, dus eigenlijk alleen maar de aardappelen en de groenten
|
Ligt eraan wat het is, bv aardappelen met spinazie prak ik wel, maar pasta niet :)
Ik snap ook niet wat er zo raar aan is, 't is veel makkelijker te eten en veel lekkerder om door elkaar te gooien. |
Ik prak alleen maar dingen met aardappels en dan lekker mijn groente erdoor heen en als het enigszins mogelijk is ook mijn vlees. Dan nog een beetje appelmoes erover en alles doorelkaar prakken. Lekker hoor :)
|
Ik prak alleen gekookte aardappels.. Maar ik prak nooit mijn hele maaltijd door elkaar..
|
ik prak omdat ik aardappelen vies vind. maar ja, kmoet het toch eten, dus dan de smaak maar mengen met groente (die ik vaak ook niet lust :p)
maar m'n vlees en sla enzo gaat daar niet door hoor (en jus vind ik al helemaal vies daarop, dat eet ik niet) mijn ouders en broer prakken ook nog allemaal. |
Citaat:
|
mja de gekookte aardappels en dan lekker heel veel jus dr overheen :)
|
jah! Geen pasta,s, maar wel aardappelen en groente!
|
alleen gekookte aardappelen
|
Neen, nooit gedaan (tenzij het meetelt dat ik vroeger mijn aardappelen prakte?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik prak alleen aardappelen met groente. Vervolgens gooi ik er een kledder saus overheen zodat ik de groente niet proef.
Vlees eet ik altijd apart. Je wil zo'n explosie van smaak toch niet vernaggelen met een prakkie? |
NEEJ! bah
|
Nooit.
|
Nee, maar ik eet ook bijna nooit aardappelen, groenten en vlees. :o
|
Ik prak alleen aardappelen. Ander is de binnenkant zo'n droge hap:).
Maar ik eet eigenlijk alleen aardappelen als ik bij mijn vriend eet. |
Ik prak nooit wat:)
|
Alleen de aardappelen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kdeej ut vroeger wel, maar op een of andere manier nu nie meer, khou het tegewoordig uitelkaar:)
|
Ik eet nooit iets prakbaars.
|
jazeker...dat eet veel makkelijker en is veel lekkerder..
|
nee! dat vind ik er niet echt smakelijk uitzien. en als iets er niet lekker uit ziet dan heb ik ook geen honger meer.
|
nee, helemaal niet.
|
Nouja, echt cool om te zien is het nou ook weer niet! ;)
|
Ik prak eigenlijk alleen als ik iets eet als spinazie en aardappelen.
En ik eet eigenlijk nooit jus en m'n vlees prak ik er ook niet door heen, dat sommige mensen dat doen :eek: |
Overigens is het veel lekkerder om een beetje te kunnen happen en bijten in plaats van in een hoopje babyschijt zitten roeren.
|
Kvind het er echt goor uitzien.. dat je het thuis doet allee :) maar als je dan uiteten gaat moet je niet gaan zitten prakken :) of als je bij iemand anders eet...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik houd niet van een prak-hap. :p
|
neej,die tijd heb ik gehad (y) (y)
|
Citaat:
HET IS VIES VIES VIES VIES... zo. Anti-vegetarisch. |
Ik deed het vroeger wel, vond het erg lekker maar aangezien ik geen gekookte aardappels meer eet doe ik dit niet meer.
|
alleen de aardappelen
|
Prakken is voor proletariërs, dus nee, ik doe dat niet.
|
Citaat:
|
Ik prak alles, inclusief sla.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |