Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Hawaiian Baby Woodrose (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=588246)

Bendzj 03-09-2003 13:12

Hawaiian Baby Woodrose

Oftewel HBW. Ik heb op Lowlands 2 capsules gekocht (herbal trippilletjes volgens de verkoper) bij een smartshop aldaar. Het voornaamste ingrediënt was HBW. Ik heb ze nog niet ingenomen trouwens.

Nou vertelde een vriend van mij dat HBW soms niet zo lekker uitpakt. Weet iemand van jullie daar misschien meer over?

P.S. Ik heb al alles gelezen wat er op Erowid.org over staat, dus als dat alles is dan weet ik genoeg. Het enige probleem is dat ik ook niet weet hoe lang ik die dingen in mn kast kan laten liggen.

apekop123 03-09-2003 14:52

hoe duur is het? (en hoeveel heb je ervan nodig? )

Bendzj 03-09-2003 15:23

Ik heb één dosis gekocht voor 9 euro. Hoeveel daarin zit weet ik niet. Maar volgens Erowid variëert een normale van 6 tot 15 zaadjes.

Nota bene: Ik heb capsules, geen zaadjes.

Oma 03-09-2003 15:25

hmmmz vaag, ik heb van die lsa zaadjes gegeten die hawaiian baby woodstock heten ...het was de bedoeling dat je ervan ging trippen, maar ik merkte er niks van...
Maar al die herbals die je bij dat herbalkraampje op lowlands kon kopen zijn wel ok. Ik heb ook aantal soorten gehaalt, ook van die aziatische oerwoud herbals en weet ik veel wat....krijg je er een gebruiksaanwijzing bij met alle gevaren. Iedereen slikte op lowlands gigantisch veel herbals, heb van niemand gehoort dat het verkeerd viel ofzo...
Der staat ook maar 1 per 24 uur, maar neem er ook meestal 5 of 6 in paar uur tijd...nooit ergens last van ofzo...
Hmmz je hebt hier waarschijnlijk niet echt veel aan, maar gewoon slikken die dingen, kan weinig kwaad volgens mij.

Schwarzkopf 03-09-2003 15:37

Welke sukkel zegt nou weer dat het verkeerd uit kan pakken?!
Gewoon slikken!

Buitengewoon 03-09-2003 23:56

Yo met de LSA zooi op Erowid kom je waarschijnlijk wel een eind. Check anders ook wat andere sites dan erowid over BHW (de gebruikelijke naam is Baby Hawaiian Woodrose) of 'Morning Glory', (klimmende) blauwe winde in het Nederlands.

Daar vind je wel genoeg info. Alleen sja het zit in capsules he. Je weet dus nooit wat ze daadwerkelijk toegevoegd hebben/erin zit... ;)

ShoarmaSchaap 04-09-2003 00:22

ik tripte best wel hard op LSA

Ik had ze niet gekocht in een capsule maar als zaadjes gewoon. Hawain baby woodrose zaadjes. We stampten ze fijn met een hamer en gooiden ze toen in een glas water. Ik had een grote dosis genomen.

Het was geen visuele trip, maar puur psychologisch. Ik werd zegmaar een beetje energetisch, kreeg veel energie en dingen werden heel droomachtig en vreemd op een bepaalde manier.
Het was wel space :)

Bendzj 04-09-2003 20:19

Citaat:

Buitengewoon schreef op 04-09-2003 @ 00:56:
Yo met de LSA zooi op Erowid kom je waarschijnlijk wel een eind. Check anders ook wat andere sites dan erowid over BHW (de gebruikelijke naam is Baby Hawaiian Woodrose) of 'Morning Glory', (klimmende) blauwe winde in het Nederlands.

Daar vind je wel genoeg info. Alleen sja het zit in capsules he. Je weet dus nooit wat ze daadwerkelijk toegevoegd hebben/erin zit... ;)

Dank je wel man, lekkere manier om me zenuwachtig te maken.... ;)

Ach, ik neem gewoon een halve dosis met een vriend en dan kijken wat er gebeurt. Kan niet veel mis gaan denk ik. Toch bedankt allemaal.

En nog ff offtopic: volgens Erowid e.a. is het toch echt Hawaiian Baby Woodrose en niet Baby Hawaiian Woodrose :p

[edit] Iemand nog ideeën over de houdbaarheid? [/edit]

Des 05-09-2003 01:26

Ik heb helemaal niks gemerkt van die herbalshit. Trip E had ik. Heb er 3 van genomen.

Dus je kan best een halve dosis nemen maar dan weet je sowieso dat je niks merkt.

Oma 05-09-2003 17:13

ow ik zei in me eerdere berichtje dat ik hawaiian baby woodstock had gehad, maar ut was toch die jij bedoeld (woodrose).
Normale dosis (1 zakje) zitten 5 zaadjes in en merkte er dus niks van. Maar dat kwam misschien omdat ik ze een dag van tevoren had gepelt en de volgende dag pas had gegeten. En zowiezo hoor ik van veel dat de sterkte ook verschilt bij welke shop in welke plaats je um vandaan haalt....die in enschede schijnen erg goed te zijn...

Bendzj 06-09-2003 15:39

Citaat:

Des schreef op 05-09-2003 @ 02:26:
Ik heb helemaal niks gemerkt van die herbalshit. Trip E had ik. Heb er 3 van genomen.

Dus je kan best een halve dosis nemen maar dan weet je sowieso dat je niks merkt.

Hmmmm... Tja, ik weet het ook niet.... Ik ga toch maar met iemand anders samen proberen, en ik heb maar 1 dosis, dus dan wordt het toch een halve. Ik heb het niet zo op in mn eentje trippen.

aap777 16-09-2003 01:48

Laat je even weten hoe het gegaan is?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.