![]() |
Sigaren
zijn hier mensen die wel eens een sigaar roken ?? :) ??
zoja welke :) de davidoff mouton cadet vindik wel (y) |
ze stinken en veroorzaken meer overlast dan een wietlucht in de trein, naar mijn mening
|
heeeeel soms rook ik een sigaartje
maar geen id wat voor sigaren dat boeit me eigenlijk niet zoveel |
Citaat:
|
mwha met oud en nieuw/kerst voor de lol ofzo...die dikke zijn wel lekker, maar die dunne (voor vrouwen) ranzuuuug...merken let ik niet op.
|
Kheb een kort tijdje ( lees, een maandje ofzo ) sigaren gerookt ipv shag. Dat waren dan Meharis en Panter. Eigenlijk de merken die me pa rookt. En soms een doosje vanille sigaren.
|
Cigaren niet, blunts wel.
|
Soms... als ik zin heb, vrij sporadisch, maar ik let niet op het merk. Alleen als ik dan een dikke sigaar rook, krijg ik van iedereen commentaar en stoppen ze van die dunne dingen in mijn handen. Alsof dat wat uitmaakt.
Iedereen denkt wel dat ik sigarillo's rook maar het zijn gewoon bruine sigaretten :D. |
sigaren amper soms 1, maar das heel soms, wel blunts :P gheghe
|
Paar per jaar rook ik er ongeveer.
Corona sigaren. :D |
Citaat:
ongeveer punt? |
Citaat:
zo beter :p |
hehe ach
3 is stukken beter ;) |
Af en toe.
BTW, sigaren zijn toch niet slecht voor je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je laat het zeg maar via de slijmvliezen naar binnen. Zo kan je denken van zo heb ik niet echt kans op longkanker. Maar voglensmij kan je wel kanker of andere ziekte krijgen in een ander lichaamsdeel. :confused: |
klopt,maar odmat een sigaar over het algemeen minder vaak, en soiso in een mindere frequentie wordt gerookt dan sigaretten is er wel minder kans...maar dus niemnad hier die es een lekkere davidoff, cohiba, cuesta rey ofzo rookt....(longfillers dus, als jullie dat iets zegt..) n segment sigaren emt n vrij hoge prijs maar wel kunstwerkjes opzich:)! jaja een genieter:)!
|
Toch wel.
Maar dat waren vanille sigaartjes, die stinken niet :p;) |
meharis zijn keilekker. ik weet effe niet welke van de meharis het is de dikste zonder dat er een metalen koker omheenzit
|
je moet gewoon sigaar uithollen en daar wiet in stoppen whha daar word je echt stoned van
|
Sigaren vind ik maar matig, je doet er mijns inziens vaak te lang mee... Na 15 min. is voor mij de lol er wel af.
Maar als ik ik sigaren rook zijn het Ritmeister Moods (of hoe je dat ook schrijft) Gem. 3/4 doosjes per jaar. Soms gebruik ik ze als alternatief als mijn sigaretten op zijn.. |
Af en toe rook ik wel een sigaar, ik probeer dan meestal wel steeds een ander merk. Gisteren was het een Che, zeer goedkoop, maar wel lekker :D
sigarillo's rook ik ook vrij regelmatig, Moods in toch wel mn favoriete merk, eigenlijk alles van Danneman wel ;) |
Panter
|
ik rook geen sigaren, en ben het niet van plan ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |