![]() |
Je heftigste orgasme?
Hoe ging die en wat voelde je? Wat was je reactie? (kreunen,...) en was het tijdens de zelfbevrediging of met je partner?
Degene die dit en te persoonlijke vraag vinden; reageer dan ff niet aub.. |
Het was na gepijpt te zijn, in een nogal ongebruikelijke ruimte, en het deed een halfuur erna nog een beetje zeer in m'n liezen..that about sums it up
Ik ga niet alle details hier neer zetten en denk dat er überhaupt niet veel mensen zijn die dat zullen doen |
euhm... na mezelf een keer of 10 a 12 x te hebben afgehouden tijdens sex :) en toen ik kwam ging ik bijna van me stokje :) ik heb wel een kwartier liggen nahijgen :)
|
U lucky bitchez...:mad:
:p |
Daamn dat klinkt goed! :D
vertel alsjeblieft niet verder! |
na een van de langste en een van de heftigste vrijpartij met mijn vriendin. ik zag niets anders dan sterretjes. hoe het voelde? kan ik zo niet omschrijven, het was iig heel lekker..(!!)
|
Die ene keer... :p ;)
|
Dat zal geweest zijn afgelopen weekend, na t tree shredder foreplay gebeuren.
|
Met mijn toemalige vriendje en het was vuurwerk :D
|
Citaat:
Ehm.. afeglopen weekend. Klaarkomend als je stoned danwel zeer gaar bent is een van de lekkerste dingen die er zijn. |
kweenie :P
aan mijn rechterhand beleef ik echt niet zoveel plezier :S |
mwah :D dat was vorige week....had tijdje geen sex gehad en toen ineens..tsja hmz nou het was gewoon errug lekker :D
|
toen ik keertje geblowed had.
:eek: |
zeg ik toch :D
|
Ongetwijfeld meerdere van m'n 'op het randje fietsen' ervaringen...!
|
Met mn vriend, definitely.. en elke keer ist weer beter.. Hak al in ander topic gezegd, hij kan me op ut randje laten fietsen en dan is ut ook nog een ander die ut doet en dan likt en vingert ie tegelijk en dan soms ist ook al de tweede keer en nouw.. dan benk daarna dood.. en moek naar de wc.. aargghhhh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zow goed:rolleyes: |
Citaat:
|
is het nou trouwens echt zo dat jongens heftiger klaarkomen als ze gepijpt worden?
|
Citaat:
Het is ook mogelijk dat je als jongen heftiger klaarkomt bij de geslachtsgemeenschap dan wanneer je masturbeert omdat het intieme contact met je partner tijdens de geslachtsgemeenschap extra opwindend kan zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |