![]() |
kaaklijn
waarom lees ik overal dat een sterke kaaklijn zo mannelijk is terwijl vrouwelijke modellen over het algemeen ook een erg sterke kaaklijn hebben. Hoe kan je dan zeggen dat een sterke kaaklijn mannelijk is? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jerry jerry jerry!
woewoewoewoe!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie heet er Jerry hier? |
Citaat:
jerry springer....i guess |
ok, dan maar een serieuze reactie :p
ik vind het juist mooi als een vrouwe een sterke kaaklijn heeft. wist eigenlijk ook niet dat dit erg mannelijk is. en inderdaad wel vreemd dat de media zichzelf tegenspreekt. tsja, beetje raar... |
Owkee, ook maar even een serieuze reactie dan. :)
Ik vind persoonlijk dat een sterke kaaklijn altijd mooi is. Het accentueert uw gezicht geweldig. Of je nu een man of vrouw bent..mooie symmetrische afgelijnde kaaklijnen...mmm :) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Oliver Kahn, die heeft pas een notenkraker aan z'n schedel! Tja, Duitse kaaklijnen zijn soms te sterk. Mongooltjes daaraantegen hebben dat niet, net zoals dikke mensen. |
een sterke kaaklijn is zowel mannelijk als vrouwelijk, omdat in beide gevallen de vorm van het hoofd goed uitkomt, die bij een man mannelijk is en bij een vrouw vrouwelijk
|
Nou ja, dan zal ik ook maar even er iets over zeggen. Ik denk dat ze bedoelen dat mannen vaak een iets..'hoekiger' gezicht hebben als ze volwassen zijn en vrouwen een iets (ja dat wordt dat toch) 'ronder'. En bij de kaken kan je dat goed zien. :)
|
Citaat:
|
heb nou niet egt uitgesproken kaaklijnen.. maar ben ik dan een mongooltje of dik?? d8 het niej he :D mja, tis wel mooi, beetje uitgesproken kaaklijnen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |