![]() |
Wat vind jij de mooiste naam (M/V)?
Voor een jongen: Roy
Voor een meisje: Joyce |
Jongen: Floris
Meisje: Sophie, Gwen |
Jongen: Jamal
Meisje: Miriam |
meisje; rachel (en dit spreek je dus uit als ragel en niet als rachel in friends)
jongen; alexander en sam (maar die laatste vind ik ook een beetje een hondennaam, maar toch wel mooi) |
Citaat:
Jongen: Lars Meisje: Mayke |
Jongen: *denkt diep diep na* is wel moeilijk hoor, maar als ik nu een kindje zou krijgen zou ik hem graag Jesse (op z'n NLs dus he) óf Sam noemen...
Meisje: Ok, weer moeilijk, maar als ik nu van een meisje zou bevallen zou ik haar graag Julia óf Sophia noemen... een van beide dus :) |
Voor een vrouw vind ik Celeste wel een hele mooie naam.
Ik hou nogal van Franse namen. |
Speciale namen, zoals Medine en Eliam *allebei V* vind ik erg mooi. VOor een jongen; Ture
|
jongensnamen: Chris en sebas (spreek je lkkr makkelijk uit)
meisjesnamen: Anne en Suzan Hmm eigenlijk allevier korte nederlandse namen :confused: |
jongen: daan (van daniel)
|
ik houd niet van namen, en vind ze ook niet mooi
|
jongen:bas, tim, jasper, quinten, niels, anne
meisje:iris, robin |
Jongen; Henk.
Meisje; Beatrix. Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Meisjesnaam: Nathalie
Jongensnaam: Ray |
jongen: stijn/michiel
meisje: noa/sterre lijkt een beetje op > hoe wil jij je kinderen noemen (bij mij dan :o ) |
Citaat:
|
V: Anne, Beaudine, Sophie, Carmen, Isabelle
M: Olivier, (Se)Bas(tiaan), Björn, Maurits, Floris, Lucas |
jongen: jamie, djebbe
meisje: kyra |
ok.. jongen: frank (ja ik heb een of andere vage link met die naam :S), mike, kevin (zo heet me broer :o ;)) en Stephan..
meisje: Celine, daphne, sophie, Anna.. zoiets.. maar niet dat ik mijn kinderen later perse een van die namen geef ofzo... misschien kom ik nog wel veel mooiere namen tegen :) |
Zoveelste keer... :P
Meisje: Anna Jongen: Lucas. Robin vind ik voor allebei leuk. (alleen spreek je het dan anders uit ) |
Jongen: Valentijn
Meisje: Sterre |
M: Lennart
V: Sterre |
Denk je hip te zijn en een niet bekende naam te kiezen.. over 10 jaar zijn er teveeeeeeel Sterres op deze wereld :|
|
jongen: Rick (wel geschreven met ck)
meisje: Ebony |
voor een jongen: Casper of Pieter (P&C)
voor een meisje: Avelijn, Micheline of Pauline |
jongen: Reinier
Meisje: Arwen of Renée |
Citaat:
|
j: willem
m: ijvie, lente |
niemand tim? :( ;)
|
jongen: Casper, Stijn, Thijs
meisje: Sam, Anna, Jasmijn |
Wat ik de mooiste namen vind, is ook hoe ik m'n eventuele kinderen ga noemen, dus dat ga ik lekker niet verklappen. :p
Milan vind ik ook erg mooi. |
Citaat:
Citaat:
|
Meisje: Isabella, Anna, Zara, Freya
Jongen: Ruben, Daniël |
jongen : Bram, Benjamin, Seth, Jop, Sem, Milan, Nathan (wel op z'n nederlands uitgesproken) (Storm vind ik ook wel mooi, las ik laatst in de krant)
meisje : Debora, Julia, Dirkje, Salomé, Lenthe, |
Meisje:
Yvet, Jolien, Jorien, Renee, Suzanne, Remke. Jongen: Daniël (zo heet ik zelf :o). |
Wist je trouwens dat Mohammed de meest populaire jongensnaam in Amsterdam is? :eek:
|
Citaat:
|
jongen: Melle
meisje: ik vond sterre wel grappig maar die naam vinden veel te veel mensen mooi nu... dusse : Roos, merel of liza |
Jongen: Kars
Meisje: Bonny, Noa, Arwen |
Jongen: Floris, Alexander, Frederik, Antoine, Steven, Maurits, Reinier
Meisje: Willemijn, Annemarie, Rosanne, Sophie, Claudette, Iris, Elisabeth |
Citaat:
Ontopic: Italiaanse namen zijn mooi. |
Citaat:
|
Meisje: Priscilla, Sandy, Rebecca, Natascha, Christina.
Jongen: Sjonnie of Henk :cool: :cool: |
Irina of Irène (wel beetje ouderwets i know)
betekent 'vrede'...hoe soft zeg :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://web.wanadoo.be/powerdesign/le...or/weetjes.htm http://www.vredeseducatie.nl/express/express2.htm http://home.conceptsfa.nl/~wvdkamp/zinloos.htm nènenenènè :p |
Pff, weetikveel.
Het variëert een beetje. Aafke vind ik leuk, Eva, Vera en Robin. Robin, Luc, Sam en Lars. |
Meisjes;
Xanthe Susanne Cathalijne Jongens: Aernoudt Florian Claudette van nare man vind ik ook leuk btw. (y) Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |