![]() |
extern batterij, cd-speler
omdat bij mn cd-speler een batterij heeft geleekt, doet ie t dus niet meer, alleen nog via de adapter. nu wil ik iets maken waar ik dus die 2 batterijen in pleur, en dan aansluit op de adapter uitgang van mn cd-speler
dan moet ik de + van B1 (batterij 1) aan de - van B2 koppelen hoef ik het dan alleen nog maar aan een plug-in te koppelen of komt er meer bij kijken, want ik ben niet zo'n technicus |
Moet zeker te doen zijn !!!
Je kunt die dingetjes zelfs kopen dus ... Ik heb er thuis zo eentje die in de prijs van m'n discman in zat, dus daarmee kan ik twee batterijen extra aansluiten op mijn discman. En dat is gewoon een plastic kokertje waarin ik twee batterijen steek, die dan gewoon worden aangesloten op een kabeltje en dit kabeltje op de stekker die je in je discman steekt. 'k Heb een sony. Nu weet ik niet of die dingen daar speciaal op voorzien zijn, en of dit bij elke discman kan... |
is het niet mogelijk om met een wattenstaafje en wat schoonmaakspul die contacten schoon te maken?
|
Weggooien die onmogelijke grote prutdiscmans waar maar een aantal nummers op kunnen en per direct een mp3-speler kopen.
|
Citaat:
een discman is toch nix mis mee? natuurlijk kun je er minder nummers op kwijt als een mp3 speler, maar daar is toch niks mis mee? Zolang ie werkt is het toch prima? :) |
Citaat:
|
tis trouwens een CD-MP3-speler
maar ik had gewoon niet zo'n zin om alles te type en nog iets DURACELL SUCKS!!!!!! |
Citaat:
|
die klote batterijen van Long-Life ofzoiets zijn wel ff lekker gaan leken
vage kutdinge, heeft je mp3 een shockproof van 480 seconde, loop je op straat, begint die kutbatterij te leken is t mogelijk om ze aan te klagen? |
Duracell zijn zo'n beetje de beste batterijen die je kunt kopen. En nee, het gebruiken van die batterijen zal ongetwijfeld op eigen risico zijn...
Hoe had je je dat trouwens voorgesteld... Duracell aanklagen omdat er een batterij is gaan lekken? Kom zeg :D |
een batterij moet normaal een schok kunnen opvangen als ie van 20cm valt
|
Citaat:
en ritueel afscheid is voltooid |
oh, w8 ben zo terug
*gaat naar buiten proberen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, tuurlijk niet
bij zo'n electronica speciaal zaak ofzoiets maar het gaat me verdomme om die batterijen!! |
Citaat:
|
Wat ook niet goed is om batterijen te lang te laten liggen ofzo of om ze te bewaren onder vochtige omstandigheden...
Batterijen, en vooral van 'n goed merk, gaan toch niet zomaar lekken :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |