![]() |
Machine Head - Through the ashes of empires
Ik ben momenteel de nieuwe MH aant luisteren die oktober of zo verschijnt. Imperium is zowat het beste metalnummer det ik de voorbije 5 jaar gehoord heb, blaast al het ouwe werk weg.
Hou die in de gaten, mega-cd. |
ik heb er eentje, hoe heet die ook alweer, uhhh...
burn my eyes ofzo? ja. al heel lang niet meer geluisterd, weer een keertje doen |
Citaat:
staat davidian op (y) |
ik heb the burning red en ik vind het allemaal niet fantastisch.. het doet me teveel denken aan linkin park
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Davidian is toch wel een van de vetste nummers ooit.
|
Citaat:
TRUT! dat is een klassieker 1e klas. 'Wie zeg je? 4 jongens uit Liverpool? Met wie? Lennon en McCartney? nee, sorry ken ik niet'. |
Vergeet the burning red en supercharger, dat zijn hun slechtste platen (the burning red heeft thans wel momenten)
Burn my eyes is een van de beste metalschijven ooit, the more things change was af en toe iets over the top, maar staan ook klassiekers op. Maar die nieuwe hadden ze na the more things change moeten uitbrengen. Ellenlange composities, riffs waar je broek van af zakt, Rap is volledig verdwenen, en de nieuwe gitarist moet duidelijk niet weten van het gepingel van Ahreu Luster. Mooi zo. Ze doen terug wat ze het beste doen. Doet me beetje denken aan killswitch engage, maar heavier en met betere zanger. |
Citaat:
Supercharger was complete drekzooi |
Inderdaad, Supercharger was compleet nonsens. Maar het vertrek van "gitarist" Luster heeft ze veeeeeel goed gedaan.
Imperium heeft een riff die doet denken aan blood for blood, en dat wil al heeeeel wat zeggen. |
Citaat:
Maar ik zal hem eens downen en beluisteren. Blood for blood ja? dat is wel vet :D he ff over je naam ook: Vind je die laatste FF ook zo ruk? |
Die laatste FF is pure platenmaatschappij rommel.
"Laten we nog effe een fantastische groep kloten en bakken geld verdienen, door alle crap die het niet waard was uit te brengen te verkopen" Roadrunner is zo een kutlabel gewoon. |
omdat Linchpin op digimortal stond, en niet op hatefiles
|
komaan, ik vind Digimortal hun beste gewoon, en ik heb ze allemaal.
|
Digimortal is naar mijn mening toch wel de slechtste ff platen.
ontopic: heb laatst een nummertje van die nieuwe cd gehoord, echt tenenkrommen slecht imo. Machine head mag van mij wel ophouden. |
Ik vind zowel digimortal als hatefiles zeer goed te pruimen. Mensen die zeuren over commercieel enzo: zeik niet, niemand verplicht je tot aankoop. Zoiets maken ze voor de fans, zodat ze niet de halve wereld hoeven af te struinen voor B sides en covers. (Of KaZaA op te starten for that matter).
|
Citaat:
Digimortal was pure troep. Echt compleet overbodige rotzooi. Die zanger klinkt alsof hij niet goed weet wat hij met zijn zanglijnen aanmoet en de formule van de nummers is veel hetzlefde en te vaak herhaald. Hadden ze nooit uit moeten brengen, het brak hun goede reputatie af die ze op hadden gebouwd met Soul/Demanufact/Obsolete. |
Dude dat kun je wel allemaal zeggen, maar Invisible Wounds is een fucking heerlijk nummer. Ik durf zelfs wel te zeggen dat dat naar mijn mening de heerlijkste is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Slechtste nummer op de cd. @ EXO, I agree. schitterend nummer. Ik vinnem zalig, digimortal. Ma soit, alles t.e.m. digi vonnek schitterend (buiten die gabbermixe en stuff). Bij Hatefiles heb ik echt zoiets van...waarom??? Maar dit is een machine head topic he!! :p |
Citaat:
sorry, buiten "back the fuck up" vind ik er geen slecht nummer op. |
Citaat:
|
ik heb er nu 3 tunes van, left unfinished is idd de minste :P
|
Citaat:
|
Citaat:
FOK DIE RIFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF |
geilheid
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wist het niet meer 100% zeker...had de albumtitel iig tóch goed, dus zeik niet:p |
Citaat:
Van dat veegstuk vanaf 5:29 zakte men broek af. Supernummer gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
fok wat is imperium vet
|
np: Left Unfinishes
valt me wat tegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
retail cd heeft 10 tracks, pers 8
maar ik zie idd dat ie te leechen valt :D |
ik heb Imperium al, maar het kan me niet ontzettend boeien.
|
maar wouszer heeft geen smaak, dat weten we :D :cool:
|
Citaat:
|
Imperium en Bite the bullet kan ik uren op repeat laten staan. Prachtig gewoon.
De rest is ook best wel goed. Days turn pale to gray doet denken aan deafening silence (een van de weinige goeie nummers op supercharger). Elegy is beetje raar. Voor de rest, schitterende cd. Ma nu wil ik godverdomme die 2 nummers wat er niet bij zitten ook horen!!! En Wouszer, beetje toondoof? Imperium is toch gewoon een freakin' oorgasme?? |
Citaat:
|
-Mp3|126- You have been queued for 0 hr 3 min, currently in main queue position 19 of 20. Estimated remaining time is 1 hr 40 min or more. To remove yourself type "/msg Mp3|126 xdcc remove".
|
hmmz, men moet gewoon usenet gebruiken.
Heb hem maar gedownload. Ben benieuwd, vond alleen burn my eyes maar leuk (zelfs origineel in de kast) |
:)
bite the bullet is idd vet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
overeenkomsten laatste paar FF en MH cds: zanger probeert te zingen en band probeert 'liedjes' te maken.... beide zakken hiermee volledig door het ijs, want ze zijn niet gemaakt voor liedjes met cleane zang.
die bands moeten gewoon doen waar ze goed in zijn: schreeuwen, gorgelen, brullen en ontzettend dikke riffs spelen met pompende drums op een snelheid waar je U tegen zegt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |