![]() |
Een paar gedichten
Zelf geschreven, op school tijdens saaie lessen :) Ik hoop dat jullie het iets vinden.
De Verwelkte Bloem De verwelkte bloem Bloeit niet meer Zijn zieltje is vergaan De stille moordenaar October nam zijn leven Zijn lot was voorbestemd Het is met hem gedaan -- Liefdesverdriet Langs de schaduw van de duisternis Zie ik het licht van mijn zon In de diepte van mijn eigen put Draaien mijn ogen zwart Korte dagen worden lange nachten Liever vergeten dan erkent kom terug kom terug kom terug Ik ga nu eten, maar ik leg dit gedicht nog wel uit :) -- reacties? |
Aparte rijmschema's :p a b c d e f c ;)
Ik ben benieuwd naar de uitleg van gedicht II |
Citaat:
Zijn ziel is vergaan mooier klinken Kvind het wel iets simpels waar je aan kan denken en idd hele mooie dingen over kunt schrijven. Kvind dat in dit stukje je begin best wel sterk gaat, maar je laatste lijn maakt het naar mijn gevoel niet af.Ofwel heb ik het gevoel dat er iets bijhoort en anders zou ik die laatste lijn ook zo sterk proberen maken dan je start... Maar da's mijn mening ;) en bedoel ik verder niets mee.. Kvind het iig knap en mooi dat je over zo'n stukje natuur prachtige dingen kan schrijven , het kon misschien wat anders maar dit vind ik al een prachtig voorbeeld *duim omhoog* |
Citaat:
De stille moordenaar nam zijn leven Maar dat is -zoals ik al eerder zei- persoonlijk. Citaat:
|
best mooi,
complex in zijn verdere oneindige simpelheid.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |