![]() |
Blow
geweldige film met Johnny Depp *heeft geheime Johhny Depp -obsessie* ...Wat vinden jolder er hier van?
|
hele goede film. elke keer dacht ik "nu is het afgelopen" maar nee, dan ging het door en was er nog meer johnny depp :o
heel mooi gefilmd en mooie kleurtjes. |
Ik vond hem super (y) Heb hem zelfs gekocht!
|
goeie film (y)
|
lache film, huisje vol met geld :D
|
Citaat:
|
zeker mooie film. ik wil hem wel kopen. maar ik moet eerst geld hebben. :o
|
leipe film
|
Citaat:
|
:cool: e film.
|
Vermakelijke film, wel standaard verhaaltje maar toch goed uitgewerkt. Goed geacteerd door Depp.
Het eerste anderhalf uur vond ik wel goed, vooral in het begin met die Tonijn...grappig personage. Daarna duurt het me wat te lang met z'n dochtertje en vooral dat hij ALWEER opnieuw gaat beginnen. Maar al bij al vond ik hem wel ok. |
Mooie film!, helaas deed de dvd het niet meer op het einde, toen zijn dochter hem voor de laatste keer kwam opzoeken.
|
Citaat:
|
Mirriejjjjjjjj (ja ik weet het je zit nu in Engeland) :o ik had niet eens gezien dat je hier een topic over had gemaakt :)
Blow is geweldig!!!!!! mja...*verlieft* enenenenen..grr ik wil em hebben :o |
Ik vond de film iets wat te langdradig... Hij (hoofdpersoon/ Johnny) viel zo vaak weer in het oude patroon en maakte ook iedere keer weer dezelfde fouten. :| Maar ik vond Johnny Depp wel goed in die film (en niet alleen in deze). :) Misschien moet ik er binnenkort maar weer naar kijken? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dan?... ze liep met een bewaker ofzo naar het hek.. Mja toen stopte de film :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |