![]() |
weleens in slaap gevallen? tijden de sex?
ik wel :o
|
hoe krijg je dat voor mekaar?
lig jij alleen maar op je rug ofzow??? |
Haha, nee. :p
|
Krijg ik echt niet voor elkaar hoor.. om tijdens sex in slaap te vallen of ik moet mega stoned zijn maar dan ben ik niet voor sex te porren
|
Ik zelf niet. Mijn vriend wel een keertje terwijl hij me aan het vingeren was. Vond ik niet zo erg want hij bakte er in zijn dronken bui echt niks van. :D
|
Nog nooit, heb altijd genoeg om handen ;)
|
Nooit, daarvoor is het te belangrijk
|
Haha nee :D
|
Citaat:
|
Bijna :o
Na heel veel inspanning kwam ik eindelijk klaar en ik was toen zo moe, en had die nacht ervoor al helemaal geen oog dicht gedaan, dus viel bijna zo in slaap.. |
Citaat:
|
Hoe krijg je dat voor elkaar, in slaap vallen tijdens de sex? :D
Nouw, ik dus niet:) |
hmmm, lijkt me vrij moeilijk. hoe moe ik ook ben; als je aan me zit blijf ik toch echt wakker of ik nou wil of niet.
|
Citaat:
|
wel een keer voor de sex :D was zo erg :P bed was zo lekker zacht en warm en toen werd ik wakker om 10.00 :D
|
nou ik kan me echt niet voorstellen hoe je dat voor mekaar krijgt, is je sex zo niet boeiend ofzo???geloof er echt geen biet van dat je oooit tijdens sex in slaap kunt vallen, dan moet het wel heel erg slecht zijn....dat je alleen maar ligt te liggen...
|
Citaat:
|
Ok, ik blijk een eenling te zijn, maar:
vaak genoeg. Ja, zelfs als ik in haar zat. Als je moe bent, en wat gedronken hebt, enzo... Ik geloof niet dat ze er heel erg mee zit. Het gaat ook vaak genoeg wel goed. En ze maakt me gewoon wakker, desnoods 3 keer. :mad: |
Zit me af te vragen hoe je dát voor elkaar krijgt. Ik bedoel, je bent dan altijd nog wel behoorlijk beweegelijk zalk maar zeggen.
|
Het gebeurt me alleen als ik boven lig, met mijn hoofd naast haar hoofd op het kussen. De bewegingen gaan steeds langzamer en houden plots op. :o
|
Het was niet echt seks maar ik ben wel een keer bijna in slaap gevallen. Hij was saai en ik was moe.. Ik hoef natuurlijk niet te vermelden dat de 'relatie' niet lang geduurd heeft. Maar ik doe het wel.
|
Citaat:
Maar aan de andere kant ook wel weer schattig.. :o Alleen zou ik dan waarschijnlijk een probleem hebben als hij op me zou liggen, want dan ben ik echt plat. |
Als je mij op bed legt word ik standaard slaperig dus moet je moeite doen om me wakker te houden.
|
Die dag dat dat gebeurt (niet dat ik daarvan uitga ;) ) mag ze me wakker knuppelen.
Dem, dat is ook niet echt een compliment voor de ander... :p |
niet tijdens, wel direct na :D
|
Uhm.. niet in slaap gevallen, maar wel te moe om verder te gaan (sorry nog ;))
Ik kwam om 5 uur (snachts dus) thuis van uitgaan, lange dag gehad en... mja naar anderhalf uur was ik echt helemaal kapot :o Alleen waren we nog niet klaar :o ahem... er zijn grenzen aan wat ik vol kan houden hoor :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mmm, wat dacht je van 40 uur wakker? Gisteren, en niet in slaap gevallen. En of het nou aan conditie ligt... Ik zou de schuld bij mijn vriendin willen leggen :p
|
Citaat:
|
Kijk, dat heb ik nou al wel gehad, heel irritant... Maar verzet en doorgegaan. Domme ik.
|
ik was wel eens doodmoe.. maar in slaap vallen lijkt me een beetje teveel van het lijpe :S
|
damn... als ik te moe ben om sex te hebben ga ik gewoon slapen... ja toch?
lijkt me ook een behoorlijke belediging tegenover je partner... dus: nee, nog nooit in slaap gevallen. wel een keer tijdens 'het opwarmen' gezegd: 'vind je t heel erg als ik ga slapen, ik ben echt brak' en dat vond ie niet erg, hij was ook brak :) |
euh... :o
1 keer. Maar toen was ik echt fucked up moe al, en ik wilde wel maar tijdens het voorspel-vingeren viel ik weg :D:D (sorry Kelly *kusj*) |
ik ken iemand...
|
Citaat:
|
hmmm kwas heel erg bezopen :o
|
nou, ik eerlijk gezegd wel. was erg moe (te veel op) maar had zin en ja, dat ging toen niet zo goed samen. mn vriend was er niet boos om ofzo. maar ja, veel actie heb je dan niet meer, alle deuren zijn dan immers gesloten.
|
ja 1 keer... Mijn ex had toen de hele dag al zin, en ik ook wel, maar we waren bij mijn zus in meppel voor de meppeler dag. Beetje onbeschoft enzow. Dus hadden de afspraak gemaakt dat als we terug zouden komen dat we dan "wat leuks" zouden gaan doen. Maar ik was ladder en ladder zat, en hij hield me wel aan mijn afspraak... Sorry hoor, maar ik was zo zat dat ik er niets meer van voelde en in slaap ben gevallen...:D
|
Nope,ik ben veel te veel bezig om in slaap te vallen :)
Maar val wel altijd direct erna in slaap... |
Euhm eigenlijk wel...
Mja ik was een beetje ziek, en ik weet niet...opeens was ik in dromenland. Moet wel lekker gedroomd hebben dan. M'n vriend verstond het niet goed, dacht dat hij een saaie piet was. Aiai.. |
pussies hier :p je kunt toch niet in slaap vallen? beetje crappy seksleven dan.
|
ehm niet dat ik weet. Wel eens in slaap gevallen bij het strelen en zoenen. Maar verder volgens mij niet :) Ik word er altijd wakker van :)
|
ja hoor, toen ik werd afgetrokken, of als zij bovenop zat.
|
Nee, wel na.
|
Citaat:
was jij geen maagd? of heb ik wat gemist de laatste weken? of telt rukken ook? :confused: En ik vind het echt geen teken van slecht seksleven, of beledigend voor de ander als het gebeurt. Je bent doodmoe, wat heeft dat met die andere zaken te maken? |
Nee, ben ik, alleen ik noem zuigen/beffen/droogneuken etc. ook even seks voor het gemak, anders lijk ik zo kansloos ;)
|
ertur, je sig.. dat heet 'tweebenig' :b
|
Citaat:
|
:p, kheb blijkbaar lang niet genoeg jiskefet's gezien :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |