![]() |
Maak je keuze
Welke kies je en motifatie !!!!!!!!!
Oke misschien gebeurt dit soort vragen vaak maar ben benieud hoeveel meidjes nou met een wijffie willen zoenen ofzo... |
Hetero
ik wil verder niet met een jongen zoenen maar pijpen en gepijpt worden door een jongen lijkt me daarentegen niet zo erg ach naja misschien zoenen en meer ook wel je doet rare dingen als je geil bent |
ik ben bisexueel, en tja, wat moet ik erover zeggen, ik val voor meisjes en jongens ofzow..
|
Hetero, ik weet niet of ik ooit met een meisje zou willen zoenen.. hmm... jongen vind ik toch wel ff beterder.. maar vooor 1 keertje om te proberen hoe het is, misschien, maaar verder niet..
Kus |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
hetero, maar met een meisje zoenen zou ik niet zo erg vinden ;)
kzou het wel een keer willen proberen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Euh... denk hetero met wat bisexuele neigingen. Geen idee of ik ook verliefd kan worden op meisjes, denk over het algemeen niet zo over meiden... Maar het kan zijn dat me dat is aangepraat door 'de Samenleving' :p
|
Laten we het op hetero houden... waarom? Omdat jongens iets hebben wat meisjes nooit zullen hebben :)... en omdat jongens nou eenmaal zooo aantrekkelijk zijn :)...
|
Hetero, ik heb er niets tegen dat men op het zelfde geslacht valt of biseksueel is... vind ik juist leuk voor die mensen... als men elkaar heeft gevonden, wat boeit het dan of het een jongen of meisje is en wat je zelf bent als je maar gelukkig bent, of niet dan?...
Ik zelf zou in ieder geval nooit met een meisje zoenen of andere andere dingen op seksueel gebied doen. Dat vind ik gewoon helemaal niks, tja ik voel me daartoe gewoon helemaal niet aangetrokken om met een meisje te gaan zoenen ofzo... nee het is nix voor mij... maar jah zo steekt ieder anders in elkaar... Liefs, Rio |
Citaat:
:eek: SJIT, ik dacht echt (voor zolang ik al op scholieren.com zit) dat jij een jongen was :o kweet niet hoe ik er aan kom... maar nu blijkt dus van niet hehe... ohja, ff ontopic, ik ben hetero, en ik zou wel met een meisje willen zoenen, misschien wel ik ben wel ergens bi, ach ik weet het niet, ik denk niet dat iemand het ooit zeker zal weten... |
Hetro!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |