![]() |
Gilmore Girls
Aangezien 't zondag weer komt (17:45 dacht ik, op net5) kan er weer een topic komen :)
Het zijn herhalingen, maar volgens mij komen binnenkort weer nieuwe afleveringen (y) Wie gaat dit nog meer kijken? |
ik maak me niet uit of het herhalingen zijn het is altijd leuk om nog een keer te zien (y) (y) (y)
|
:eek:
Herhalingen van t eerste seizoen? |
Woeha, alles komt weer terug. :cool:
En dus heb ik dus weer veel te veel om te volgen. :| |
Citaat:
|
Citaat:
maar het zijn idd herhalingen, mja wat maakt het uit?? :D en daarbij heb ik nog niet alles gezien van die 2 seizoenen, dus das helemaal leuk :) en ik geloof dat ze binnenkort ook wel weer met nieuwe eps gan beginnen hoor! (y) |
Ahhhhh dan zit die moeilijk knappe Tristan er ook weer bij :o
Ik ga kijken ;) |
Citaat:
Ik ook. En opnieuw opnemen. (y) |
Hm. Wel leuk dat 't weer terug is. Maar zondag??:| En herhalingen.. nah van de eerste serie heb ik wel een stuk gemist, dus das wel leuk:) maar om nou ál die afl opnieuw te zien, wat dus eigelijk betekent nóg langer w88 op nieuwe?:S grmbl.
|
op de site van net 5 staat iig dat dit najaar(wanneer dat dan ook moge beginnen:p)nieuwe afleveringen van gillmore girls komen.
Maar ga zondag wel kijken! Blijft leuk! |
Citaat:
|
Ooeeh ik ga heel hard proberen dat te kijken en niet te vergeten..
Eigenlijk zou ik geld moeten hebben om een zooitje videobanden te kopen en alle afleveringen op te nemen, maar helaas :( |
Jaa!! ik ga videobanden kopen!! woei!!
|
yeahhh :D:D:D
you make me happy! :) ookal heb ik alle afleveringen al gezien, ik wil ze graag nog een keer zien! en dan kan ik vriendinnen tenminste ook verslaafd maken, zodat ik het voortaan met hen kan bespreken. |
Ik ga zondag echt weer kijken. Ik zit te twijfelen of ik nou alleen het 2de, of het 1ste en het 2de seizoen heb gezien.
Maar maakt eigenlijk niet uit, want ik ga de herhalingen toch wel kijken :D |
videobanden! moet ik ook nog hebben. :D volgende week komt ashton kutcher diary op mtv. :o
|
Citaat:
|
En laat ik nu net aan het begin van deze zomer alle afleveringen van GG hebben gedownload.. Had ik ook niet hoeven doen dus. Maar het blijft leuk, ook voor de derde keer :D
|
Op zondag? Oehhh dan kan ik het nog kijken ook :) (y) *smile*
|
oeh en dan daarachteraan Boston Public :cool:
hoe moet dat nou met mijn ouders die gezellig samen willen eten en niet te vergeten That '70s show??!? |
ooooh:) *yay* zeker kijken.
ik wil vooral de laatste reeks afleveringen zien...met... met... omg! ik ben izjn naam nu al vergeten :o |
Oeh, dus de herhalingen zijn komende zondag te zien, en de nieuwe pas op de 23ste?
|
Oh leuk, komt dat ook weer! :)
|
Milo!! hoe kon ik die naam nou vergeten:S:D
|
Oeh, leuk. Ik ga zeker kijken, ik heb niet alle afleveringen gezien en het is leuk om ze nog eens te zien :)
|
Citaat:
"You know you've watched too many Gilmore Girls if you... know both Jess' and Dean's real names." Milo Ventimiglia en Jared Padalecki. Uhoh :o |
het is echt geweldig dat het word herhaalt!
Heb heel het eerste seizoen gemist. |
*heeft net videobanden gekocht en de video ingesteld*
(ben morgen weg en ben te bang dat ik het morgen vergeet op te nemen. daarom vandaag dus al) |
Yes, vanavond! Ik heb de eerste paar afleveringen gemist omdat ik in het begin dacht dat het stom was...(:rolleyes: het klonk ook stom)
|
Kwart voor zes? :( Ik moet dan eten! Gr ik wil het natuurlijk wel zien... opnemen dan. *schrijft op hand*
En ja, dit volg ik trouw. Ik ben helemaal geen tv mens, kijk slechts enkele series (Buffy, Angel, Roswell en dus Gilmore Girls ook). Mijn broertje heeft een hekel aan deze serie omdat volgens hem de conversaties te snel zijn, veel te nep. Ik vind juist dat snelle, gevatte erg leuk, en er zijn best mensen die zo op elkaar ingespeeld zijn, zo gevat zijn... wat vinden jullie? |
Citaat:
|
Ik ben dus niet de enige die gaat kijken :)
Het komt inderdaad wel op een rottijd, ik ben dan waarschijnlijk aan het eten. Dat wordt dus beneden en boven opnemen, nu is het hopen dat ik nog 2 videobanden heb :s Heb vrijdag the Godfather getaped, dus volgens mij heb ik nu een band te weinig :( En ik wil wel GG en That 70's show zien eigenlijk.. maar dat los ik wel op :) Nog iets minder als 3 uur ;) |
Citaat:
Wist je trouwens ook dat het oorspronkelijk bedacht is door een katholieke Amerikaan die vond dat er weer ns wat leuks voor de jeugd op de buis moest komen zonder seks etc.? Citaat:
|
weg probleem, That '70s Show komt helemaal niet. balen hoor.
|
Ik vind dat het trouwens wel erg slecht vertaald wordt; de grapjes komen heulemaal niet goed naar boven. Het zijn dan vaak van die typische Engels/Amerikaanse grapjes waar ze dan iets Nederlands van maken. Of ze vertalen gewoon de helft niet omdat 't te snel gaat ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=591838 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen: Op teletekst las ik net dat 't om 17:42 komt, dus mis de 1e 3 minuten niet ;) :o
|
20 minuten :o
|
ik zou graag nieuwe afleveringen met jess willen zien, maar ik heb bijna heel seizoen 1 gemist, dus dit was ook wel leuk om te zien.
|
Zit je daar vrolijk te zappen, blijkt dat de Gilmore Girls weer komen.
Ik: :eek: Rory! *blij* Leukleukleuk, ook al zijn het herhalingen. GG is altijd leuk :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het ook met goede vriendinnen, toen we heel veel met elkaar omgingen. Dat ging zo snel dat mn ouders nooit volgden waar het nu over ging.. Die gevatheid is juist geweldig (y) |
Ik heb praktisch hetzelfde met mijn moeder. We denken regelmatig dat wij dat ook hadden kunnen zeggen ("are you my new daddy?"). Maar ik zat met een :D voor de tv. En erna ook, bij Boston Public.
|
Citaat:
|
Ik vond hem leuk, en ook om de allereerste aflevering te kunnen zien:)
|
Citaat:
|
Was heel leuk :) Heb eerste seizoen niet helemaal gezien, omdat ik eerst niet van 't bestaan afwist zeg maar. Die trui van Rory :eek: ;)
Offtopic: Heeft iemand trouwens dat tussenstukje van ER gezien? :eek: Wat zijn ze allemaal jong! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |