![]() |
Vaak ruzie?
Mijn vriend en ik hebben iedere week minstens wel 1x ruzie. Is dit normaal?
|
eris ruzie en er is ruzie...
wat voor een ruzie heb je 1 keer per week? |
als dit vanaf het begin zo is lijkt dat me niet helemaal normaal, maar je kunt soms een dipje hebben en wat vaker ruzie hebben.
gaat vast wel weer over dan. |
We hebben nu 6 maanden een relatie. De eerste 2 maanden waren er helemaal geen ruzies maar daarna dus wel... De ruzies gaan echt over de kleinste vage dingen...
|
Ligt eraan wat voor ruzie...Maar als het echt elke week zo is of iedere dag ja dan klopt er iets niet..Met elkaar erover praten helpt misschien..
suc-6 |
Citaat:
|
Lijkt mij wel veel 1 keer in de week...maar ja, ik zie mijn vriend ook niet zo vaak, dus 1 keer in de week zou iedere keer zijn dat ik hem zag. Ik heb trouwens in bijna 11 maanden nog nooit ruzie gehad :)
|
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs stelletjes niet normaal met elkaar om kunnen gaan?
|
Citaat:
|
is ruzie een felle discussie? of met borden gooien en met deuren slaan?
|
Ruzie in de zin van: ene fundamenteel meningsverschil of een superieure ergernis?
Ergenissen komen vaak voor, als ik nukkig ben en mijn vriend ook, dan LIJKT het op ruzie, maar zijn het twee buien die botsen. |
een menings verschil lijkt me niet zo ernstig. Even een kwartiertje woorden wisselingen dat je niet zo veel gel in je haar moet doen :p (om maar wat te noemen)
Maar als het ruzie's zijn over belangrijke zaken en waardoor je elkaar meteen de rest van de dag niet meer wil zien vind ik dat niet normaal (n) |
Wat versta jij onder ruzie?
Ik heb nooit ruzie met mijn vriend (gaan nu 2 3/4 jaar met elkaar). We hebben wel eens meningsverschillen, soms worden we het wel met elkaar eens, soms ook niet. Maar dat noem ik geen ruzie. Ruzie noem ik bijvoorbeeld dat je echt boos op elkaar bent, tegen elkaar schreeuwt (dat je eventueel met dingen gaat gooien, enz.). Als jullie dit soort ruzies iedere week minimaal 1 x hebt, vind ik dit niet normaal. Als het meningsverschillen zijn is het niet zo erg, das gezond... (tenminste, als je er niet te veel onder lijdt, als jij een meningsverschil al een ruzie noemt, dan is het natuurlijk niet gezond...) |
Hoe vaak zien jullie elkaar? Dat telt ook wel mee.. als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt 1 keer per week ruzie is dat wel veel, als je elkaar iedere dag ziet en je hebt 1 keer per week ruzie is dat niet zo erg..
|
Like we give a fuck :).
|
Citaat:
|
:rolleyes: NEE :rolleyes:
ik heb nu 5 maanden met mijn vriend en ik zweer je: we hebben nog NOOIT ruzie gehad. hooguit een klein meningsverschil waarom we iets beter zus of zo konden doen, maar daar houdt et echt mee op! dat was in vorige relaties wel anders.... *pfoe hee* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |