![]() |
Nelly 27-11
wie gaat hierrr naar toe....? Ikke wel in heineken music hall....maar wie nog meer...?
|
Je begeeft je nu in het hol van de leeuw, he. Dat weet je.. :p ;) :D
|
hoeveel kost zo'n grapje eigenlijk? als het goedkoop is wil ik.
|
je weet nog niet wat je boven het hoofd hangt....
|
ik ben wel down met die shizzle, hardcore gangstarap is wel mijn scene dus ik kom mad representen.
als ie kelly maar thuislaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow yes man!
Eindelijk, zo lang op Nelly gewacht en nu kan hem eindelijk vertellen wat ik voor hem voel: Dat hij nog niet eens goed genoeg voor de josti band is! |
Is dat niet die idioot met die pleister op zijn smoel?
Kom op man, daar wil ik dood nog niet gezien worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja, het is dat lekkere ding met die plijster en die chocolade getinte huid krijg spontaan honger |
ik ga ook! :D kben niet zo'n RaP+r&b cHiCa ofzo :p ...maar nelly en zijn consorten zijn wel :cool:
|
Ikke wel!!
|
Opgetiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeft..
nelly is gaar omdat hij kut beats heeft, omdat hij commercieel is, omdat hij bling-bling denkt te zijn omdat hij veel vrouwen in z'n clips heeft omdat hij met justin timberlake heeft samengewerkt, en zo kan ik nog wel even doorgaan... |
Citaat:
|
Citaat:
en dat hij met justin heeft samen gewerkt...; justin kan ook wel goed zingen..dus dat schijt niet veel.. en zo kan ik nog wel even doorgaan... |
Citaat:
|
Citaat:
die is cute :p |
Citaat:
je kan veel zeggen over nelly maar niet dat hij slecht is omdat hij met justin heeft samengewerkt die jongen heeft zich in de afgelopen tijd dus echt wel bewezen en niet alleen bij zijn vaste fans.Of je nou bij een RnB party komt of een echt hiphop feest,grote kans dat je justin hoort(is uiteraard mede te danken aan the neptunes maar dat terzijde) Rat |
Jaaah ik kom zeker wel samen met mijn homies representen!!
Hardcore hiphop met zeer snelle en vloeiende teksten en te dikke rhymes toch. Ga ik samen met me homeboy R en andere ghetto katz. Bling bling WEEEESSSSSSIIIIIDEEEEEEEE :rolleyes: |
Citaat:
jup (y) :) ik zou met een vriend erheen gaan omdat t ons wel eens grappig leek. maar we gaan alleen als t goedkoop is.. ik denk dat t vaak zo duur is omdat ze bang zijn dat er mensen komen om tomaten te gooien :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
commercieel ja zijn muziek is wel commercieel ja maar 1 wie zegt dat hij dat bewust zo doet en het niet zelf gewoon mooi vindt...? en 2 dan nog kan het wel goede muziek zijn hij denkt bling bling te zijn...hij IS bling bling....zn vermogen zit over de 100 miljoen dus tja... veel vrouwen in zn clips das idd niet origineel meer nee en opzich is met justin samenwerken niet slecht...ik bedoel hij zat in boyband maar wie zijn wij om er over te oordelen of hij een toffe gozer is of niet in t echt...? En zingen kannie heeft ie nu wel bewezen (work it vonnik trouwens wel een kut nummer :P) en zo kan ook ik nog wel ff doorgaan ;) |
Citaat:
damn man, where is the love... |
ik heb huisgenoten die er heen gaan
|
Ik hoorde ook dat justin ging samenwerken met de zanger van coldplay...
|
37.50 voor een paar schreeuwende negers.......hehehe cool :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Die spelen namelijk instrumenten en vragen hooguit 10 euro. Maargoed dat is natuurlijk geen hoogstaande muziek volgens jouw bekrompen mening. Dude als je het niet snapt.....shut the fuck up.
Ik ben totaal niet anti hiphop(of whatever je nelly wilt noemen). Ik weet wel dat t veel beter kan als wat die clown laat zien. |
Citaat:
|
Hahaha gaan we nu opeens de elitaire nerd uithangen. :D
Maargoed duidelijk weer dat je niks beters wist te zeggen. |
Citaat:
|
Ik noem iedereen dude of gast.
|
Citaat:
Zeg mij, is dit een kutbeat of is het gewoon een relaxede plaat. Ik ga voor het laatste. |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het typetje dat werd neergezet was slecht. En niet grappig ;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
uP! ;)
|
Citaat:
hoeso ik doe ook ff totaal geen moeite om ook positieve dingen in te zien...? |
het is misschien dom maar ik zie nelly ook als een taboe...
net als punk fans avril lavigne vaak als een taboe zien. |
Citaat:
niet al te serieus nemen.. ik vind het altijd wel leuke 'party'-muziek :o |
En wat ik nog wel het grappigste vind, is dat jullie Nelly allemaal afzeiken, terwijl dat als jullie de kans kregen om zo door te breken en de dollars te verdienen die hij nu binnen krijgt, het allemaal zouden doen.
Mijn punt is dus, dat het gewoon één grote act is, die ontzettend veel verdient. |
Citaat:
dude, ik zou zó geld willen krijgen met muziek waar ik niets aan vind |
Citaat:
en ik zou niet beroemd willen zijn. als ik over een tijd een keer ga optreden sta ik liever ergens achteraan zonder al teveel aandacht ofzo, de rest mag de aandacht wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |