![]() |
Smakken .....wat!?!
Smak jij wel eens? Durf je het dan nu ook nog toe tegeven. En zeggen mensen wel is tegen je dat je smakt. Ik heb nog wel eens de neiging om te smakken als ik een overheerlijke luchtige pizza eet! :p
SMAK er op los!!!! |
Ik doe het zelf nooit en irriteer me aan mensen die het doen.. Sta je net te eten staat iemand naast je in je oor te smakken :mad: ... Of als iemand tegen je staat te praten... Ik kan er echt niet tegen en als vrienden het van me doen dan zeg ik het wel tegen ze omdat zij dat niet erg vinden als ik dat zeg :D ...
|
Wat is er mis mee? :)
*smak* *smak* Thuis doe ik het wel. Ergens anders probeer ik dat niet te doen. |
Citaat:
|
Alleen bij fruit, daar hoort dat voor mij op de een of andere manier bij. Verder vind ik het erg onsmakelijk en iedereen die smakt zou z'n ouders boos aan moeten kijken aangezien hun opvoeding totaal is mislukt.
|
Thuis wel ja.....dan boeit het me echt niet en eet ik gewoon vrolijk met open mond :D tot grote ergenis van mijn zus :P
|
kan er ook totaal niet tegen als mensen smakken, dat geluid irriteert me egt
|
Doe het als ik alleen thuis ben.
|
Kan me vreselijk ergeren aan mensen die smakken,
het is gewoon een onsmakelijk geluid, en zeker in openbare gelegenheden (school ed) vind ik het nogal... ongemanierd. Bij meloen ed (als je het afhapt) kan ik het nog wel enigzins begrijpen, maar voor de rest ook niet. |
Nee.
De soep slurp ik wel. :) |
tja ik zal het vast wel eens doen.. maar niet regelmatig naar ik weet.
is ook heel irritant als anderen zo duidelijk zitten te smakken |
Gaat vast wel eens prongelijk, maar je hebt ook mensen die smakken continu.. erg irritant.. en met volle mond praten.. nog zoeits :rolleyes:
|
Vind ik zo vies he... Mijn moeder en zus smakken heel erg, echt afschuwelijk... Mijn zus slaapt hier nogal eens en heeft dan de gewoonte om in bed nog heel veel te snoepen, dat is echt afschuwelijk wanneer je wil slapen.
Ik smak eigenlijk nooit. |
ik vind smakken geen smakelijk geluid :o
|
Mijn broer doet het en mijn vader ook... (n)
|
Nee ik smak niet, vind het ook minder lekker als iemand naast me zn eten smakkend naar binnen werkt.
|
Nee, ik smak niet.
|
Nee, nooit gedaan ook...
|
Nee nooit en vind het vreselijk als mensen dit wel doen!
Ik eet gewoon netjes met mijn mond dicht! |
Nee, doe ik niet en ik erger me er ook niet aan als iemand anders het doet...
|
Citaat:
|
Smakken is onbeschoft.
|
Smakken laat ik over aan de slechtgemanierde Chinees onder ons.
|
Ik smak zelf niet, maar ik vind het echt ongemanierd als anderen het wel doen. Het klink vies en ik hoef echt niet te zien hoe eten in iemands mond eruit ziet hoor... BAH!
|
Ik heb daar wel zo een ontzettend tering hekel aan.
|
Ik vin da zo ranzig. Echt, vooral als m'n broertje dan naast me zit en dan met volle mond zit te praten.... BAH. Ik ben netjes opgevoed, ik probeer netjes te zijn, en daar hoort smakken niet bij!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |