![]() |
Onderwerp Spreekbeurt
Ik zit in 4 Havo en moet dit jaar dus een spreekbeurt gaan houden. Ik wil een leuk origineel onderwerp hebben wat mensen aanspreekt en dus geïnterreseerd houdt. Aangezien ik nix kan bedenke vraag ik jullie even... WEET ER IEMAND EEN LEUK ONDERWERP???? :D
Laat het me weten thx!! See Ya! |
Grasmaaiers, dat deed iemand bij ons op 5 havo.
(y) had een 7 of een 8 en dat was de enige spreekbeurt waarbij iedereen luisterde :p |
Niet grappig!!! ;)
|
Sex.
Serieus: dat trekt de aandacht van de hele klas en de leraar. :) Als ik zoiets zou doen zou ik het nog specifieker maken. Bijvoorbeeld een betoog over homoseksualiteit en religie, een pleidooi. |
oorlog Irak!
Religies --> verschillen? Disscusie punten in de smenleving waar je de voor en nadelen beschrijft en dan aan het eind een discussie? |
heyy dat is best wel een goed idee.. Maar best wel moeilijk denk ik dan.. Maar ik ga er over nadenken..!! (Y)
Wat bedoel je precies met de verschillen enzo Islam en Christendom maar die zitten ndaar niet echt vlakbij elkaar toch? |
Kan je geen spreekbeurt houden die betrekking heeft op een film of iets dergelijks (kan ook - als je de film wetenschappelijk analyseert ofzo)? Veel interessanter dan domme grasmaaiers of een gaap onderwerp als de Islam.
Ripper |
Iemad deed het bij ons op school over The Lord of The Rings. Moet je wel geïnteresseerd zijn. En de klas ook trouwens..
|
Hai Sexylady
Als ik jou was ik je spreekbeurt over de Titanic houden omdat je (volgens mij) gemakkelijk praat over dat onderwerp en het is interessant nog ook!want de Titanic nog echt heeft bestaan en je kan nog iets over de film vertellen als extra's Ik hoop dat je er wat aan heb kusjes op je wang van Cabosma |
Titanic, daar heb ik het een aantal geleden ook over houden. Tip: in de film zit een stukje over de bouw e d over de boot. Gebruiken!!! Levert extra punten op :D!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |