![]() |
ik mis je
dit gedicht heb ik geschreven een tijdje nadat ik te horen kreeg dat mijn beste vriend vermoord was door rasisten, omdat hij donker was
de kracht is zichtbaar in zijn ogen ik zie zijn stralende lach dat is het beeld in mijn gedachten zoals ik hem altijd zag mijn herinneringen gaan terug ze kunnen niet vooruit het maakt me soms verdrietig ik duw ze weg, terwijl ik mijn ogen sluit in mijn gedachten, pakt hij mijn hand hij droogt mijn tranen, zoals bij een kind maar de herinnering die ik koester is het beeld dat overwint |
Ik denk dat deze mooier was geweest als je hem niet had gerijmd.nu komt het iets minder persoonlijk over, maar je hebt dan ook wel een heel moeilijk onderwerp vind ik.
|
Inderdaad een beetje gerijmd, maar wel heel erg mooi!!!
En erg mooi hoe je ermee omgaat (y) !!! Sterkte!! Kus... |
technisch: het loopt niet goed, goede metrum mist.
Inhoudelijk/idee: goed om van je af te schrijven; heb je het bij zijn graf voor gelezen?(klink misschien raar, maar daar dacht ik aan nadat ik je gedichtje had gelezen) |
nee ik heb dit gedicht niet op zijn begravenis voorgelezen, want ik mocht die niet bijwonen (zou te moeilijk zijn voor mij)
|
Ik vind hem eigenlijk hartstikke goed... niet gedwongen gerijmd eigenlijk, echt heel erg mooi en aangrijpend (vooral omdat je weet wat er aan de hand is ook denkik)!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |