![]() |
Swirls
Halen jullie wel eens een ijsje bij Swirls? En wat voor ijsje neem je dan?
Ik vind het echt super, Ola is geweldig :D |
Is Swirl van Ola?
Ja ik haal er wel vaak ijs. Ik haal vaak bij Swirl of Australian wel een ijsje. Bij Australian meer milkshakes maja. |
Volgens mij is dat ook op Amsterdam CS.
Daar neem ik altijd de strawberry dacht ik. |
Mag geen Swirls, ivm allergie. :|
Maar goed, haal ze soms op station, en dan banaan en aardbei.. (of zo'n mango-exotisch ding) |
Waar kan je die krijgen dan? En wat is er bijzonder aan?
|
Citaat:
|
jaaaaaaa swirl's :D:D
heb het allang niet meer gegeten maar 2 jaar terug op lowlands na een uur in de rij kreeg ik eindelijk mijn beker swirls wat een genot.. al zou ik niet meer weten wat voor een het precies was :o |
Ze zijn erg lekker idd :) Lang niet meer gehad trouwens.
Alleen jammer dat ze zo duur zijn... |
Nog nooit gehad, maar wil het al heel lang eens kopen... ziet er zo lekker uit :)
|
Citaat:
|
Citaat:
op andere heb ik ze nog niet gezien.. (ook niet naar gezocht) Maar je hebt nu ook van die ehm *denkt* Ola dingen, daar heb je dan twee smaken die in elkaar geperst worden door zo'n machine. (kan je zelf kiezen, plus een sausje dacht ik) Stonden ze laatst mee voor de V&D. :) (niet helemaal hetzelfde, wel ongeveer) |
vanille en passie/citroen
2x kersen en 2x pure chocola |
Citaat:
|
ze gaan na een half bekertje een beetje vervelen.. dan moet je je nog verder worstelen :/
|
Uhm, klinkt super lekker!!!!!
En ze verkopen ze in Rotterdam? :eek: Oeh, waaaaar????? |
Citaat:
Ik vind ze heerlijk, maar dan wel de gewone Fruitswirl, niet die dingen die ze deze zomer hadden, met crunch erin. :/ Of zelf samenstellen natuurlijk. :D |
Rotterdam centraal?? :eek:
Laat ik daar nou elke dag langskomen... |
die milkshakes van swirls zijn lekker man, denk dak maandag op adam centraal maar eens gauw een shake gaan halen....
jum jum |
Strawberry. :cool:
|
Milkshake strawberry inderdaad!
|
Mnee man!!
VIVALDI AAN DE MACHT!! VIVALDI RULEERT!!!!!!!!! :D:D:D:D |
Jaa dat wil ik ook. Beetje jammer dat dat hier in de buurt niet verkocht word.
|
chocolade/truffel en banaan en dan zoveel mogelijk fruit/chocola etc erin (alleen laatste keer mocht ik maar 3 soorten fruit en 2 toppings...... :confused: werd zeker een beetje te duur ofzo.....)
errug lekker, alleen een liter is niet aan te raden, word je erg misselijk van...... |
Citaat:
|
Swirls hebben ze hier niet. Ola wel. Ola is goddelijk. (y)
|
Als ik een Swirl haal, neem ik meestal banaan/aardbei en dan alle fruitjes behalve Kiwi en witte chocolade.
Maar ik heb laatst een summer special gehad, Vanille ijs met smartie-achtige dingen, koek, en chocoladesaus. Goddelijk. Come to think of it.. ik heb vannacht over Swirls gedroomd :cool: |
Zijn dat die mixijsjes?
Laatst in de stad zei en vriendin dat die echt super lekker waren en toen hebben we ze gehaald, echt lekker! (y) |
ik neem altijd truffel/chocolade ijs met kersen, kiwi en ananas, liefst ook nog koekjes erdoor :)
|
Owjah! Die dingen zijn vet lekker!
ik at ze altijd in het AMC :rolleyes: Kan ze hier niet meer vinden :confused: |
Ik neem altijd een Swirl met vanille en aardbei ijs en alleen vruchten. Heerlijk.
|
Ik vind ijs lekker, met Swirls (denk ik) op nummer 1. Lekkerrrrr!
(Heb een voorkeur voor soorten, hoor) |
Ik vind het ijs bij swirls helemaal geweldig, ik maak na het eten graag en vaak nog ff een wandelingetje naar het station om daar bij swirls ijs te halen. Ik vind alle mogelijke soorten erg lekker!
|
Swirl ijs heerscht zwaar!!!!
Vaak op amsterdam centraal daarheen na een lange vermoeiende dag richting waterlooplein. :D |
én ze hebben ze nu ook in Zwolle, en das een heeeeeeele openbaring.. :)
|
Swirls zijn heerlijk!!! Wel een tijd geleden dat ik er eentje heb gehad... :o
Ik nam meestal chocolade/truffel Swirl of kersen Swirl. Maar nu hebben ze bij ons ineens niet meer die smaken alleen, maar kun je er alleen nog zelf een samenstellen :confused: Dan mag je er wel alles ingooien wat je wilt, maar het is wel duurder :mad: Wel vervelend trouwens dat ze bijna alleen op grotere stations te krijgen zijn (bij mij in de buurt tenminste), en ik woon daar niet dichtbij :( |
jammie
Vanille, Citroen passievrucht ijs, meloen, kiwi en aardbeien en dan die cereal dingen en pure chocolade *hemels* Nou nog een verkooppunt in Gouda |
Oke, als ik jullie allemaal zo hoor, denk ik dat ik ook maar eens op zoek ga naar swirls op r'dam centraal..
Hopelijk hebben ze ook iets met chocola, karamel en koekjes ofzo..... |
Ik ga voor de Fruit swirl. :o
|
Citaat:
Ik nam (is alweer een jaar oid. geleden) altijd witte en bruine chocola, aardbei, kiwi en van die bruine kleine bolletjes (geen idee hoe die gedrochten heten). |
Ik neem altijd de caramel swirl op Arnhem Centraal :D
|
Jaa die zijn lekker.:o
Ik neem altijd de vanille-yoghurt ijs met heel veel aardbeien en witte chocolade.:) |
nog nooit op, in Nijmegen in Marikenstraat zit ie en op station en Arnhem op station, toch maar eens gaan proberen als ik in de buurt kom en geld heb :o
|
Ik neem ze op het A'dam CS. Vanille en Strawberry door elkaar met ananas, aardbei, kiwi en meloen + chocola!
(alles erop en eraan dus...lekker dik worden:P:O) |
Iemand een idee of er ook een Swirls op Ede/Wageningen is?
|
Citaat:
|
Ik was deze vakantie een week op Texel en daar zat ook zo een tent =P Zo een beetje elke dag minstens 2 keer heen geweest =P HEERLIJK!
|
nam ze soms op utrecht cs, als ik uit school kwam.
dan nam ik aardbei huppelepup met vanille nog wat. en dan met alleen maar aardbeien, en met de koekjes, en soms met de nootjes en dan zonder slagroom. vet lekker! woensdag ga ik er weer een halen als ik op utrecht cs ben :) |
O die Swirls zijn heerlijk, zeker aardbei of fruit swirls. :p Alleen erg jammer dat ze zo duur zijn.
Maar ik ben er achter gekomen dat ze op de stations (iig in Amsterdam en Utrecht) maar liefst 30 cent duurder (kunnen) zijn dan in de stad :eek: Grote schande! |
de chocosundays zijn echt lekker! wel beetje onhandig dat je na het eten ervan helemaal onder de chocosaus zit... :o
|
nooit gegeten :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |