![]() |
Robbie Williams - Feel
Kan iemand mij misschien helpen aan wat info over het nummer feel van robbie williams?? (moet er nl een verslag over schrijven...:S)
Bij voorbaat dank, UnderCover101 |
wat wil je erover weten dan?
|
waarom hij voor die tekst heeft gekozen, wat de dieper liggende boodschap is (als die er is). en waarom heeft hij dit liedje gemaakt (ervaring oid). Wat doet het met het publiek etc...
|
Als ik jou was zou ik gewoon de tekst goed lezen en er een eigen verhaaltje bij bedenken. Robbie is bij mijn weten niet echt de man van de diepgaande teksten :D
|
het gaat over seks op een kinderboerderij volgens mij
|
animauxsex
|
Het gaat over Eigen Huis en Tuin.
Feel the home that I live in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja lees de tekst eens goed, een officiele achterliggende gedachte bestaat niet, het gaat erom wat jij van de tekst vind, waar jij vindt dat ie over gaat, wat jij er bij voelt. Ik denk eerlijk gezegd dat er niet zo veel mensen zijn die je verder kunnen helpen maar goed wie weet he... en er bestaat altijd nog www.google.com
|
|
Hij heeft het nummer geschreven toen hij zich heel down voelde vertelde hij mij tijdens het concert, maar nu is hij weer de gelukkigste man op aarde.
|
moet je ff aan zn tekstschrijvr vragen hè
|
Citaat:
|
Hahaha okee, ik denk dat ik met al deze informatie een erg boeiend verhaal kan maken :P
Wist niet dat hij zo'n actief leven had ;) Iig bedankt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |