![]() |
Quake 1 vraagje
Weet het, golden oldie :D. Maar mijn vraag is hoe moet ik via de quake.exe een mod van quake opstarten *MALICE* ???. Ik heb hier een aanvulling/mod liggen *MALICE* en die moeten via een bat file opstarten en laat dat win 2000 nou net niet leuk vinden. Dus wat is eigenlijk de commando om een bepaalde mod/aanvulling opstarten via de quake.exe.
Alvast bedankt |
open de BAT-file en kijk wat er in staat
zal iets staan als Code:
quake1.exe /game malice |
Oke zal het eens proberen.
Bedankt in ieder geval. |
En ik geloof dat je zulke mods altijd nog via de console kon opstarten....
*start oude PC maar weer eens op* FF controleren hoe dat ook alweer ging :D |
Command line :)
Quake.exe - game <directory van de mod> (moet in de game directory staan dus) Waarschijnlijk dus: Quake -game malice |
Weet iemand waar ik dat filmpje kan downe waar z'n gast q1 binne 10 min uitspeelt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Quake Done With A Vengeance http://www.planetquake.com/QdQ/qdqwav.html Tja sorry, het is op file(notfound)planet dus FF aanmelden voor een gratis profiel en als het niet doet gewoon nog eens proberen :P Preciese tijd van uitspelen: 12:23 Have fun ;) |
Citaat:
|
Hoogtepunt is imho het squishen van de fiend in level E1M3, wanneer het platform omhoog gaat schuiven :cool:
|
Lol 12 minuten...Spectaculair om te zien (y) :D
|
thx
|
Citaat:
Een combinatie van goed het level kennen en veel strategische rocketjumps, en niet de moeite nemen monsters te doden natuurlijk :) |
Citaat:
En natuurlijk de rocketjump en veel bunnyhopping :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |