![]() |
Van liefde vermoord
We vonden alles, dat eens geleefd had,
kleurrijk en toch zo dood, en ik dacht: we weten beide wel dat de zon niet schijnt en de sterren, niet meer stralen vanacht Mijn hand, inmiddels bevroren in de jouwe, zocht een uitweg, naar de volgende morgen, enkel daarin leek nog een weg te liggen of misschien, wel een kans verborgen En ik hoopte, dat je wist over dit bedrog, ik las haast zeker in je bewegingen van wel, maar het regende die nacht en ik wist van je ogen ik kon het niet geloven, jij speelde geen spel |
Wow. Deze vind ik eigenlijk veel beter, deze vind ik heel goed. Hij loopt goed, je woordkeus is leuk, er hangt een goede sfeer omheen, echt zo'n late avond gevoel. Eigenlijk vind ik deze geweldig. Alleen een dingetje, volgens mij is het "vannacht".
|
Inderdaad: wow!!!! Deze is nog veel beter.... ik heb eigenlijk niks meer aan bovenstaande reaxi toe te voegen... tis idd vannacht ;). En ik vind het ook zo'n late avond gedicht: een avond als je op een feestje met zun allen bij elkaar zit en iedereen zo'n beetje :( is...
|
(y)
|
Heel erg mooi.
Vooral: Mijn hand, inmiddels bevroren in de jouwe, zocht een uitweg, naar de volgende morgen, Sprak me heel erg aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |