![]() |
Afscheid met een brief
Onder het kussen lag haar laatste brief...
geschreven met inkt en bloed Vergeten woorden gemengd in afscheid ...Het moment leek haar goed... Op het kussen lag haar zachte ziel... verminkt met nu en toen Verstrooid in een wereld van spijt Het moment van gaan en komen had gedwongen te huilen die dag Maar op het einde een keuze genomen Daar op het bed, betraand toen Op de laatste zonnige dag Verstopt in mijn hoofd Vergeten in verleden Dof geschrokken beelden Gevoelloos verdoofd Warm voelt het kussen waar je verslagen lag... :( |
heel goed, ja mooje woordkeuze en hijs lekker om te lezen, wel een heel erg klote gedachte erachter maar daardoor niet minder mooj
enne, sterkte |
zo mooi en gevoelig..
krijg er rillingen van |
Je weet het gevoel erg mooi en intens te beschrijven, erg goed gedaan....Ik kan me precies de situatie voorstellen en je schildert het perfect af...
|
geweldige woordkeuze, de rilingen lopen me inderdaad over mijn rug bij het lezen van dit gedicht. mooie woordkeuze, wat mij betreft echter jammer dat je zo weinig rijm hebt gebruikt.. Dat vind ik namelijk meestal wel mooier ;) Omdat het de woorden net dat ene kleine beetje meer kracht mee geeft..
Genesis |
Ik kan weinig anders doen dan me aansluiten bij de rest.
|
Ik sluit me ook aan, maar ik wil wel zeggen:
Jij kunt echt heel goed dichten! |
heel erg goed geschreven. ik krijg hier serieus kippenvel van...
Je hebt talent!!! |
Citaat:
Maar toch bedankt http://forum.scholieren.com/images/icons/icon14.gif |
Wauw dit is echt een prachtig gedicht.... je hebt idd echt talent! :eek: :)
|
ik vind rijm helemaal niet mooier.
en ik vind dit gedicht echt super! die laatste zin, die is echt goed. dat maakt het hele gedicht zo af. ik heb geen commentaar verder, kan alleen zeggen dat ik 't een erg goed en mooi gedicht vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |