![]() |
een vraagje
Hallo,
Ik heb mijn MAVO opleiding niet afgemaakt. Hier heb ik achteraf veel spijt van en kan ik dan ook niemand aanraden. Ik wil graag een opleiding gaan volgen maar dan moet ik via niveau 1 gaan beginnen en ik ben al 19 jaar. niveau 1 opleidingen spreken mij totaal niet aan. Is het misschien mogelijk om een opleiding via een andere manier dan het MBO te volgen? een in service opleiding of iets dergelijks? Kan iemand mij hier misschien verder in helpen? Alvast erg bedankt. |
Goed dat je er achter bent gekomen dat je keuze om je mavo niet af te maken, niet goed was. Kun je hem niet alsnog afmaken? Of anders schriftelijk, ik ken iemand die op die manier z'n havo heeft gehaald. Ik denk dat het beter is om eerst je mavo te halen, dan kun je dan meteen naar het MBO, heb je ook geen gedoe met niveau 1 enz. Verder kan ik je ook niet helpen, misschien heb je er toch wat aan :)
|
Wat is niveau 1 eigenlijk en waarom vind je dat niet handig?
Dat je al 19 bent is je eigen fout, maar dat is geen obstakel voor je studie zelf. Ik zou maar gewoon MAVO afmaken, schriftelijk je diploma halen kan ook (LOI etc geloof ik) maar dat vereist veel discipline. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |