![]() |
Den Haag ontploft!
Ik las net een vandaag (4 september) gepubliceerd kopje op www.planet.nl, waar als bron het ANP werd gegeven.
'Oorzaak explosie Den Haag nog onbekend' Zijn er mensen die hier iets van hebben meegekregen? Ik ben te lui om naar een radio of tv te lopen hier, maar als jullie toevallig iets gehoord hebben? Ik ken wel mensen in Den Haag dus het zou vervelend zijn als dit waar was. help! |
heel den haag is weggevaagd? :cool:
|
Dat is gewoon die gasexplosie van enige tijd geleden. Ze zijn de oorzaak al even aan het onderzoeken maar er komt tot nu toe nog niks zinnigs uit...
|
Ik weet er niks over en ik woon er in de buurt :eek:
|
Als Den Haag was ontploft zou dat op dit moment op alle Nederlandse tv-zenders zijn. En is het op alle Nederlandse tv-zenders?
*checkt* Nee, nergens. Het zal dus inderdaad wel een oud bericht over die gasexplosie zijn. Hier is trouwens het hele artikel: Citaat:
|
http://teletekst.nos.nl/gif/101-01.html
zet die in je favorieten en dan hoef je nooit meer zo'n stom topic te openen. |
lol, het is zeker nog nooit iemand opgevallen dat het is geopend in De Kantine? Bovendien had ik al gezegd dat ik te lui was om een tv of radio aan te zetten. Ik hoorde trouwens wel maandag het luchtalarm, maar ik dacht eerst dat ze dat geregeld hadden bij mijn fanclub; hij ging namelijk precies af op het moment dat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was voor het VWO. Maareh, ik begrijp dat Den Haag toch nog bestaat? Is daar nog bewijs van ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus... :) |
Nou, ik zit hier midden in Den Haag, en heb helemaal
niks gemerkt. :) |
Niets aan het handje. ;)
|
Citaat:
|
Dat is inderdaad al van enige tijd geleden. Teletekst tsjekken voordat je zo'n topic maakt lijkt me ook handiger. Bovendien zou zoiets op A&N horen. Maar eerst dus even zelf op zoek voordat je zo'n topic maakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |