![]() |
"Vrienden"
Ik ben de afgelopen tijd erachter gekomen hoe ernstig 'vrienden' van mij mij hebben lopen bedriegen en verwaarlozen.. Die vondst deed pijn en daarom moest ik me afreageren. Ik heb een tekst geschreven (rap) hierover, er zit veel emotie in voor mij, voor jullie waarschijnlijk een gewone tekst, maar goed..
Wilde toch even jullie meninkje horen Hij loopt trouwens wel mooi op de beat van Aicha van Outlandish ben ik achter gekomen.. ++++ Arun - Vrienden Soms zijn er van die mensen die zich vrienden van je noemen Die zich profileren als je maten, maar 'k weet niet wat ze bedoelen Je kent wel het woord vriendschap, want wat houdt het dan in? Je deelt wel alles met ze, maar 't heeft uiteindelijk geen zin Want je komt erachter hoe zijn en hoe ze denken Hoe ze praten over jou, hoeveel aandacht ze jou schenken En die aandacht is miniem, is 't schijnheilig dan misschien? Je kunt het niet beseffen, dat zij jou anders kunnen zien Want voor jou je beste maten, blijken leugenaars die je verlaten En ook al wil je praten, ze hebben niets meer in de gaten Alsof er niks aan de hand was, gaat het leven door met leven Nu weet je het precies, je echte vrienden zijn gebleven Je bent een vriend van mij, of anders ben je vijand Je bent een vijand dus gebleken, sluit maar aan in die rij want Het is al vaak gebeurd, dat vrienden me negeren Ik zeg het tegen jou, ga het niet nog een keer proberen Ik kan het niet begrijpen, want ineens ben ik de kwade Ik kan het niet begrijpen, hoe jullie mij ineens verraadden Hoe jullie mij lieten vallen, mijn leven zo vergallen Niet alleen maar met z'n allen, alle woede op mij knallen Maar ik, ik ben degene die boos is, maar ik weet niet wat er loos is Ik hoef ze niet meer terug, want eens is voor altijd Eens een vriend altijd één, maar nu realiteit Want nu ben ik van jullie profitering eindelijk bevrijd En ben ik ooit bekend, heb ik weer vrienden, yes de horizon breed Maar die shit is niet puur, want die friendship is made Echte vrienden blijven bij je, 't is de rest die je vergeet.. Je bent een vriend van mij, of anders ben je vijand Je bent een vijand dus gebleken, sluit maar aan in die rij want Het is al vaak gebeurd, dat vrienden me negeren Ik zeg het tegen jou, ga het niet nog een keer proberen De term "vrienden voor het leven" is niet meer dan een fabel Dat geldt nu dus voor jullie, want jullie bleken niet capabel Niet sterk genoeg, om tot die groep te behoren En ik heb jullie verloren, maar tegelijk heb ik gewonnen Want nu is dan mijn leven, pas eind'lijk echt begonnen Jullie zijn debiel, en ik, ik ben degene Die het recht heeft om te schelden, jullie sukkels zijn verdwenen En fok nu dus maar op, jullie hebben echt geen waarde Jullie zijn de reden, dat mijn haat op jullie ontaardde Ik heb nu zwaar genoeg, ik kan er niet meer tegen Want eind'lijk zie ik in; er komt zon na al mijn regen ++++ |
Jo
|
sterkte (})
dit was mijn eerste en enige aardige post. |
Citaat:
|
wel grappig, maar niet echt mijn soort tekst
|
Eigen teksten horen naar mijn weten op DoP dus ik stuur hem daarheen.
Muziek -> DoP |
jo kerel, ik wou eerst ff melden dat ik het kei lullig vind dat al je vrienden zich zo tegen je gekeerd hebben en dat ik je veel sterkte toewens. dan wou ik nog een vraagje stellen..? wanneer ga je dit liedje opnemen of uitbrengen, want ik vind het echt een vette tekst. succes (y)
|
Woww.. Ff een brok weg slikken hoor.. Neej, dis niet zomaar een tekst,
ik denk dat dit voor een aantal mensen behoorlijk herkenbaar kan zijn.. Hijs prachtig geschreven, ik kan je er verder dus ook geen tips meer mee geven voor verbeteringen of wat dan ook.. |
thanks allemaal, ik heb gelukkig nog wel een paar échte vrienden over, dat scheelt, maar toch..
ik ben van plan deze zeker op te nemen, in de loop van deze maand.. ik zal een mp3 op internet zetten dan.. :) |
Ik vind het best goed eigenlijk
|
Goede tekst,loopt in het algemeen erg goed.
conclusie= (y) |
allereerst wou ik je sterkte wensen..en verder wou ik zeggen dat ik um voor een rap goed vind..er zit inhoud in... (y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |