![]() |
Smeerlap
Het stille lopen
van mijn voeten viel iedere nacht weer op de krakende traptreden neer Het stille lopen van mijn voeten was nog stiller afgelopen nacht onvoorstelbaar zacht Er was teveel gebeurd die dag geschreeuw en geruzie en ik dacht dat ik in je ogen zag dat het weer als van ouds zou zijn Stil in mijn bed In mijn bed zou het veilig moeten wezen maar het was beangstigend, want Het stille lopen van mijn voeten viel iedere nacht weer op de krakende traptreden neer Het stille lopen van mijn voeten was nog stiller afgelopen nacht onvoorstelbaar zacht Ik herinner hoe je keek toen ik dat kleine meisje was, toen struikelde het leven al en verloor ik mijn stille pas Ik herinner wat je zei iedere dag opnieuw pap, en ik geloofde je, ik hoorde de kleinering, in iedere klap Het stille lopen van mijn voeten viel iedere nacht weer op de krakende traptreden neer en ik wist dat je kwam ik wist het iedere nacht omdat jij enkel, aan je eigen geluk dacht [- Sorry, even mijn verleden en gevoel van nu weergegeven, ik weet niet wat ik er zelf van vind dus zou graag jullie mening horen -] |
Wow, ik weet even echt niet wat ik moet zeggen :o ..
Wat verschrikkelijk allemaal zeg!!! Wel heel erg goed ( (y) ) dat je er zo mee omgaat, ik bedoel dat je erover schrijft... Damnz, wat een rakend gedicht!!! Kus... |
Citaat:
sterkte |
Citaat:
|
Thx allemaal :)
Ik vond hem in het begin niet mooi geschreven, maar hoe meer ik het zelf lees hoe beter het klinkt, en hoe pijnlijk maar goed ;) |
zow aangrijpend....:(...
ik weet niet wat ik erover moet zeggen, ik kan maar één ding bedenken dat ik kwijt wil hierover: toen struikelde het leven al goeiemorgen wat een briljant prachtige zin... |
en toen kreeg ze kippevel
(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |