![]() |
wie heb je wel eens in het echt gezien?welke forummers.
kom op! :)
ik heb het over forummers |
Niemand, niet bewust iig.
|
'Beroemde' mensen?
Heb je even? :D |
mijn moeder
|
niemand, ik heb nog nooit deze kamer verlaten.
|
Ontzettend veel mensen. Teveel om op te noemen. (y)
|
Laatst nog Hans Kraay jr. Bof ik even.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben de enige van het forum die Evito gemeet heeft. :]
Voor de rest: zo ongeveer alle Lifestylers inclusief de mensen van de vroegere harde kern die er niet meer komen. Een aantal van muziek, ook nog. Adrenaline, Sasha en Faery zijn mijn liefste vriendinnetjes, dus die zie ik ook vaak. AtHell, Whaag, andere vriendjes van Faery zie ik ook af en toe. En binnenkort, als het doorgaat: een minimeet met Morgan, Nare, Evito, Poesie, Chimera en nog een aantal anderen. :] |
k geloof niet dat ik zin heb om terug te gaan zoeken wie dat allemaal geweest zijn :o
|
Geeneen volgens mij. iig niet dat ik weet.
|
genoeg mensen
|
morgan
burning water noodles nare man azaziel semyaz unexplained khebtrekinwatlekkers inge13 loveLA kolkiewolkie justice uuuuhm... volgens mij is het dit |
plonkie, tenshigirl en ik kan best just johan en de communiceerbeer een keer gezien hebben
|
Avelon, eXo en Anteverta bewust, een paar waarvan ik wist dat t forummers waren maar niet wie, en ook nog wel mensen gezien waarvan ik het niet wist.
|
Ninja_nina
Tox Mommen Maar die kende ik ook allemaal al buiten het forum om |
Gaat-ie weer...het is dat ik toevallig niks te doen heb ;)
Niet op volgorde: Roos Denise84 ~Louise~ feline Li Bliksem Loesje Kimry Qimm Morgan N00dles Secreet Zaagmanz W1ZZ AlmereGirl Six4Eight Bikinie-Meisje Devotee Soullar ~Dark Voice~ Bloempjuh Fleet Admiral Parallel eris waaromniet? autodropje drama dystopia MH azaziël *Burning Water* GRRR poki italianboy Unexplained Masked Mage Avelon Gothic konflict Gonzo Miss Quasy G-sus Girl kHebTrekInWatLekkers Chimera Doc Bazz en vast nog wel een zooi meer, maar ik weet het allemaal echt niet meer...ben al zo lang niet meer op een echt grote meet geweest :) Geef maar een gil als je je genegeerd voelt :D |
gil
|
van de leuke mensen:
otherside chaos infaustus athell faery 86dagreed irl is het niet zo'n prick mortischa escapism harrie the fifth roxy static-x pienie een aantal mensen ben ik vergeten en de rest was niet boeiend |
amidala
martijn1985 simple creed sooz kHebTrekInWatLekkers Secreet Zaagmanz fleet admiral L!M Joostje Joanie Doc Shock Unexplained Slaughterer |
geen enkele.. niet bewust in ieder geval..
|
terror koe
nebuchadnezzar mononoke dreadlockleen eXo AvaAdore Beltaine Ramlothiel (als ik het goed schrijf) Avelon in de Baroeg... en eh, nog wat tuig van een mieting |
telief.com
mitros budster het dappere meisje gwenniej saskiatje megamanx bazz lovemaster rem kinky marcade 'I'he Prophet sinix devotee bloempjuh an maartenlof supermach utopia vampyyy bartxx secreet nighttime Bird thirsa groove goverage wishfull dreaming (dacht ik :o) pinkish dress wierie sushijow crazyellow TMLWKY hagelslag :confused: sicilion :confused: En ik zal er veel nog wat vergeten zijn :confused: |
best veel, van lifestyle.
Een paar die ik gewoon ken. |
Alweer dit topic? Ach waarom ook niet...
In willekeurige volgorde: Morgan Qimm *Burning Water* Unexplained Khebtrekinwatlekkers Nare man Azaziël Semyaz Peperkorrel (broertje) Nanaki Ilsje Necrodopey Moenbloem Sven OnlyMe Creep BertBart Mortischa Rollo Tomasi Fleet Admiral Gatara McCaine FeyenoordVakX BARON EdHunter PrimRose Joostje Ijscoman |
Van het forum heb ik alleen jnieuwelaar regelmatig gezien. :)
|
ik alleen:
pessimistje! |
bij saffie, Doerak?! en italianboy heb ik op school gezeten..
verder A*, bloempjuh, vleermuissie, vrolijkevlinder, NielZ, JJzD, Conan the Librarian, MegaManX, Aafster/Funny-1, Saskiatje/LadyOfTheFlowers, smilie me, Morgan C Hoax, de communiceerbeer, Pibbo, maartenlofje, Questor, Jon, Simon, Draakiej/Rem/Remqo, Rollo Tomassi en McCaine gemeet.. en Pinkish Dress, An en moison100 een keer gezien op Utrecht CS. |
Het zijn er 75 :o Vind je het erg dat ik ze niet allemaal opschrijf:P
|
teveel
|
Pfoe
een he-le-boel Ik ben op 4 meetings geweest waarvan 2 toch best wel groot.. heb sommigen gewoon zien lopen, ken sommigen sowieso uit rl.. ga ik echt niet allemaal opschrijven Uit dit topic Wishfuldreaming, Paranoide en ******** |
niemand tot dusver
|
bertbart
ADHD Mortischa in de melkweg, maar dat weet ik niet zeker Exploding boy volgens mij ook in de H&M, weet ik ook niet zeker. Rodina |
Wijzerplaat
EPD Avelon Oakwulf ZwaarMetaal Zaina Dat was het zo'n beetje.. |
Ohja, en rodina natuurlijk...:o :)
|
Geen, zover ik weet dan :)
|
Geen.
|
Anneee
Joostje BARON nOOdles Burning Water Feyenoordvakx EdHunter McCaine IJscoman Sim Shalom waaromniet? autodropje tampert ikheetfroukje Rollo Tomasi Fleet Admiral naam onbekend (en nog iemand, maar ik ben haar nicknaampje vergeten :( [edit: primrose?]) |
Volgens mij niemand :o of er moeten hier toevallig mensen zitten die ik irl ken ofzo :p
|
Citaat:
Xia Leonoor iamcj Gothic Morphia Snow White Dreamerfly Doc Unexplained klootzak2001 jessiej Secreet Genesis ratsja Gatara Joostje BARON Feyenoordvakx (op zwemles :p) McCaine Rollo Tomasi Sim Shalom EdHunter Fleet Admiral |
Euhmz, alleen Vandal...zit op school bij mij
Goes15 zat op school bij mij Ikkebenikke zag ik fietsen vandaag en is plaatsgenoot Berni klasgenoot van me |
Geen :) Je moet Forum en privé-leven gescheiden houden hè.
|
sarahbressers, Papier en Dutch-ECK. De rest IS IS IS niet zo bekend hier, hebben maar een paar posts.
|
Citaat:
(toch? :p) |
Citaat:
Ja :o (ik ben met Japans bezig, goed excuus? :o ) |
ik 'meet' Basiliscus dagelijks :D
|
Citaat:
Dat zou dan betekenen dat zakenrelaties waarbij je elkaar de hand schudt en zo, ook niet moet kunnen :o |
Ninnoc
Gatara D@mien (zat bij mij op school) Sylvain Altherian (idem) |
Tot nu toe alleen nog maar Talon.
Maar er zullen meer mensen volgen in de toekomst :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |