![]() |
Welcome Dark Prince At Scholierenn
Moooooooi :D ik ben dussssss abdu A.K.A Dark-Princ3
hahaha ik dacht laat ik maar iets doen duss ik maak voor me zelf een welkom sjit haaha weet ook niet wat ik er mee moet maar jah gewoon denk voor reclame ofzo wuhahaah :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: (y) haha maar goed ik ben dus 16 jaar heb ook zon foto pagina en ik heb een lief meiske genaamd blue-eyez03 of ter wel suzanne maar jah je zult nog wel vaker over me horen (y) :confused: :rolleyes: (n) |
ik denk dat dit een slotje wordt.. maar welcome enniewee ;)
|
slotje here we come!
|
Hoi ja, welkom.
Maar dit mag hier dus niet. Dit is een mededeling, en mededelingen worden gesloten, en ten tweede is dit niet het forum daarvoor. Dit is het onzinforum waar dit soort dingen dus wel mag... en dit zijn de veelgestelde vragen en hier kun je lezen wat hier wel en niet mag. Dankuwel voor uw aandacht and have a nice flight. :) |
Welkom, slotje nu. Of ga naar onzin :P
|
dolletjes
|
je bent helaas niet interessant genoeg om een heel topic aan te wijden
|
*maakt sarcastische vreugdedans met een gezicht alsof ik de was doe*
|
Leuk dat je er was, en je mag nu weer gaan, met schop na *kick* :mad:
|
leuk vriendje heb je blue-eyez03 :P
|
Citaat:
|
:rolleyes:
Citaat:
|
slechte entree op scholieren.com
je had beter met een intelligente, ergens-opslaande post kunnen komen! :D |
Ja, want nu heb je meteen al een reputatie...
"Don't tell anyone, I've got a rep to protect..." - Grease 2... :P |
als ik jou was zou ik maar een nieuwe nick nemen als je nog serieus genomen wil worden..... :D
|
arm menneke, nu durft ie helemaal nix meer te zegge ;p *xSTaRx vanaf der vriendje's account ;)*
|
Je hebt 1 post, en ik vind je nu al irritant. Doe je goed. :cool:
|
Citaat:
en nu weet hij 't wel, ik heb t uitgelegd... |
hahahaha nou en ik ben dusjcrib en ik ben hier een forumbaas en ik ga hier een slote op gooien want dit mag niet hahahaha
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D (y) (n) ;) :o nee ik ben niet in een irritante bui Mijn punt: gelieve smileys alleen te gebruiken als ze ergens op slaan :) danku |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |