![]() |
warcraft 3 wordt een heilig spel
heb een filmpje downgeload echt een heilig spel
|
waar gedownload?
en alleen homeworld en FF3 zijn heilig ;) |
Idd. :)
Maar desondanks dat je een heel erg goed punt hebt (dat WC3 cool word), denk ik toch dat hier snel een slotje op komt. |
Geen enkel spel dat nu uitkomt verdient het om klassieker te worden genoemd... Ok, dr zijn wel coole spellen (Max Payne, Mohaa, RTCW) maar deze spellen zullen nooit zo bekend worden als Doom, Commander Keen, Mario of Wolfenstein 3D.
Het ligt allemaal aan de originaliteit van de spellen... Er wordt nix nieuws meer verzonnen... Black & White was nog wel origneel... maar daar was je snel op uitgekeken.. Ik denk niet dat dit spel zo 'heilig' wordt... |
Mja ik verklaar Diablo II toch echt heilig... maar goed das ook alweer een tijdje terug...
Of Warcraft heilig word merken we wel als ie uitkomt... het beloofd iig heel veel goeds... Een ander potentieel spel is Neverwinter Nights... maar we merken het allemaal wel... |
Diablo 2 IS heilig, extreem heilig zelfs :)
|
Diablo is voor mij een klassieker, diablo 2 niet. Das gewoon een verbetering op het concept.
|
WC 1 en 2 waren cool, maar niet zo goed als bijv C&C of red alert
|
WarCraft is al een klasieker, Nu breid WarCraft III hier op verder, maar een klasieker?? Neeh dat was Warcraft I, WarCraft III wordt extreem veel maanden speel genot :D..
|
heb gister de beta versie downgeload, alleen nog nie geprobeerd.
Ben zelf niet zo'n warcrafter (al was deel 2 best vroeger) , maar 't is dus wel de moeite waard ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
vergelijk red alert met starcraft
het zijn allebei topspellen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |