![]() |
Zwarte ontlasting
Ik heb al een dag of 4 last van zwarte ontlasting, toen ik dit net tegen mijn vriend vertelde schrok hij een beetje, ik moet meteen (morgen) naar de huisarts.
Ik heb zelf net een beetje rond gekeken op i-net en kom allerlei enge dingen als maagzweer/bloeding/kanker tegen maar wil niet zelf gaan dokteren. Iemand hier toevallig ervaring mee? Ik slik géén staaltabletten. |
Gewoon morgen naar de dokter gaan :)
|
Een zwarte ontlasting duidt op een probleem in het dunne darmkanaal geloof ik. Ik denk dat het een infectie is, maar veranderde ontlasting moet je nooit een risico nemen. Dus gewoon naar de dokter gaan
|
niet te druk maken,even afwachten wat dokter zegt,maar inderdaad als je het hebt ga meteen naar dokter,heb gehoord dat je bloeding ergens zou kunne hebbe :confused:
|
Vertel wel even wat het was :)
|
Citaat:
|
pas was je nog aan de diaree (hoe schrijf je dat vieze woord?) weet je nog, niet toevallig norit genomen?
|
Misschien een Soa?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had er net toevallig wat over gelezen, ik ben die site weer ff voor je aan het terug halen, weet namelijk niet welke het was
|
nee srry kan het niet meer terug vinden, maar ga gewoon naar de dokter... die weet vast wel wat het is
succes in ieder geval |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |