![]() |
vrouwen over...........
anale sex lijkt jullie dames dat wat of heb je het wel al eens gedaan.zo ja hoe was dat .
lijkt mij wel geil om een keertje te proberen :o maar m'n huidige vriendin wil het niet das pech :( (ze is bang dat het pijn doet vandaar de vragen) |
ik kan je zeggen: als je niet helemaal tot het uiterste geil bent, dan moet je het niet doen. het doet wel wat pijn maar als de ander gewoon voorzichtig is met penetreren (glijmiddel is wel handig) dan is het alleen maar intiem. zelf vind ik de tegendruk in je poepgaatje :D niet echt prettig maar mn vriend is heel voorzichtig ... de schat :o
|
Dan moet je eerst haar in je reet laten neuken, en zeggen dat het geen pijn deed.
Dan mag je het vast ook bij haar doen. En probeer het anders eerst maar met een vinger ofzo. |
Bah, anale seks! dat lijkt (kheb t nog nooit gedaan) me echt goor! Niet alleen dat het pijn doet (wat het ongetwijfeld zal doen) maar dan heb je al die stront daarow.. :eek: En daar is een anus ook niet voor bedoelt..... daar moet wat uit, en niet in! ;)
|
Nee, bedankt.
|
Je kan er natuurlijk ook hard op gaan zuigen zodat er misschien wat uitkomt, da's ook een optie.
Maar je darmen houden het erg compact hoor, je zou het misschien voelen, maar niet dat het er ineens allemaal uitkomt.. |
jah..ik denk dat je het een beetje moet opbouwen..
ik heb wel eens gehoord dat je, als je met drie vingers tegelijk erin kan..je haar ook anaal kan neuken.. mar suc6 :) |
ik heb nooit gedaan,niet zon behoefte aan,heb liever dat ie m ergens anders in steekt :p
|
Ik vind het lekker. Niet dagelijks, maar af en toe is het - mits voorzichtig - erg lekker en wat mij betreft ook erg geil.
|
Citaat:
(di's serieus bedoeld) |
Citaat:
|
nog nooit gedaan, maar lijkt me wel erg geil :o
|
Citaat:
*schaam* waarom vertel ik dit in godsnaam? *schaam* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is steriel.
Anale sex is NIET steriel, maar smerig. |
inderdaad, er komt meer bij kijken... opdrinken en in alle poriën smeren natuurlijk he.
|
Citaat:
Sowieso zijn geslachtsdelen niet steriel, dus dat wordt dan alleen maar elkaars urine drinken. Yay! :rolleyes: |
maar het is wel lekker.. duh
|
Ik heb het een aantal keer gedaan.
De eerste keer was ik zo vreselijk zenuwachtig dat hij zo naar binnen gleed, het zweet stond letterlijk tussen m'n billen! De andere keren ging het minder makkelijk en deed het ook wel behoorlijk pijn. We hebben nooit echt glijmiddel geprobeerd, alleen wat spuug, misschien gaat het dan wel beter. En vies..nee, dat is het niet. We hebben nog nooit iets vies (of om het maar gewoon uit te spreken, nog nooit iets van ontlasting) gevonden! Je endeldarm is zelfreinigend dus als je niet net nar het toilet bent geweest of niet moet is er weinig kans dat het vies is. En mocht het wel een keer zo zijn dan is er water en zeep |
Er zitten overigens meer lichaams-eigen bacterieen en troep in je darmen dan in je mond. Dus het is gezonder om iemands anus te kussen dan iemands mond, eigenlijk.
Maar toch pas ik er voor :o |
Br, nee. Als ik íets niet erotisch vind...
|
Citaat:
|
Citaat:
Anaal neuken, mits je het niet doet als het meisje enorm nodig moet poepen, is waarschijnlijk minder smerig dan plasseks...:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vrouw die geen anale seks zou willen lijkt me eik best wel saai :p
|
Citaat:
|
kweenie of je wel eens een stukje huid onder een microscoop heb gekeken, maar dan zie je echt wel porien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en omdat ik het nog nooit gedaan heb mag ik zeker geen opinie geven :rolleyes:
|
Citaat:
|
arguing on the internet is like running in the special olympics, fellas.
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoals ik al zij probeer ik mn houding te veranderen, maar mensen als jou geven mij nooit de kans |
Citaat:
|
Jongens, moet dat offtopic geneuzel nou persé? Ga anders ff via PM verder stechelen ofzo, dit topic heet niet voor niets "vrouwen over.." ;)
|
Citaat:
|
zijn vinger past al nauwelijks in mijn anus en zijn penis past al nauwelijks in mijn vagina. Hoe moet zijn penis dan ooit in mijn anus passen? Het lijkt mij pijnlijk. Ervaring ermee heb ik niet though.
|
ik vind het nu niet direct het geilste idee ooit maar ik vind dat je iets eerst moet proberen voor je het afwijst
(nou, als ik er bij nadenk geldt dit niet bij alles maar kom...*denkt aan poep/plasseks*) mijn vriend vindt het wel een geil idee en we hebben het al eens geprobeerd maar toen deed het te veel pijn (niet genoeg 'voorspel'in die zone denk ik) maar we gaan het nog wel eens (voorzichtiger) proberen |
Citaat:
|
nee dankje
|
Citaat:
|
Trouwens, anale seks, is dat niet echt gewoon heel ranzig? Bovendien is dat gaatje niet echt gemaakt voor penetratie, of wel? Ik moet er niet aan denken....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |